Zijn bloedwaardes zijn:
BUN = 21.7 (hoort van 0 tot 12 te zijn)
ALP = 345 (hoort van 0 tot 147 te zijn)
GPT = 270 (hoort van 0 tot 120 te zijn)
CRE = 180 (moet onder 87 zijn)
Alb, Glu en Ca zijn binnen de normale waardes. De foto's waren goed, geen tumoren, verdikkingen of andere zaken.
Maar dit is goed balen, want hij is er echt slecht aan toe.
Ik ben al begonnen met de Solidago complex en geef hem 3 x daags 20 druppels. Verder los ik de inhoud van 2 capsules Brandetel op in zijn drinkwater, zodat hij dat ook binnenkrijgt.
Verder wil ik straks nog Salysprin halen tegen de hoofdpijn en geef ik hem 'smorgens en 's avonds een Okugest tegen de misselijkheid.
Gelukkig eet hij wel goed. Een hele lieve vriendin komt zaterdag Bibi Kip-Rijst brengen en verder geef ik hem banaantjes (voor de kalium) met yoghurt en slagroom (ongezoet, om wat aan te zetten). Dat vind hij allemaal lekker.
Maar hij is echt zielig....en zoo mager....

Gisteravond lag hij naast mijn bed zachtjes te piepen....Ik kon het niet langer aanhoren en heb hem toen een halve dosis Metacam gegeven. Ik weet dat dat niet goed voor hem is, maar ik had niks anders in huis en wil niet dat hij pijn heeft. Een kwartiertje later ging hij gelukkig lekker slapen.
Hebben jullie nog tips? Waar kan ik hem in zijn laatse periode nog mee verwennen, of nog doen?