Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Spanielgek
Esther is al een dag of twee niet zo lekker,ze geeft zo'n twee keer per dag gal over en ze is ook iets in de diaree.Ik geef haar nu gekookte rijst en kipfile,ze eet het wel met smaak op.Moet ik daar nu mee doorgaan of moet ik haar een dag of zo laten vasten.Als ik haar laat vasten ben ik bang dat ze nog meer gal gaat overgeven.
Ik heb ook het idee dat ze een beetje buikpijn heeft ,want ze laat ook best wel veel winden de laatste 2 dagen ,waar ze anders nooit geen last van heeft.
Wie weet wat ik het beste nu even kan doen of geven.
Bedankt
Door Lizzy
Misschien een virusje. Als je in de medische hoek kijkt, dan zie je ook de een na de andere hond met diarree.

Ik zou haar Okugest van VSM geven.

Als ze met smaak eet, laat haar dan maar wat eten. Ik zou haar wel weer zo snel mogelijk maar langzaam overschakelen op haar normale voedsel.
Door Spanielgek
Lizzy,gelukkig is Esther sinds vanmiddag iets opgeknapt,ze eet nu weer gewoon CB,ze is niet meer zo sloom en ze heeft vandaag ook nog niet weer gal overgegeven en wat heel belangrijk is ,ze wilde vanavond weer met haar knuffel spelen.
Ik hoop dat het morgen ook zo blijft ,zal waarschijnlijk wel een virusje of zo zijn geweest,maar omdat Esther al 12 is maak ik me mischien wel een beetje meer zorgen dan nodig is ,denk ik! ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door