Ik heb geen flauw idee welke ze hebben, ik heb nog nooi probiotica gekocht, maar ik lees het telkens hier en wil ik toch eens gaan proberen. Hoe vaak geven jullie probiotica?
Ik geef probiotica wanneer ze diarree hebben en wanneer er virussen heersen. De dosering is afhankelijk van de dosering die op de verpakking staat. Akropharma schrijft voor mensen 3 keer per dag 1 tot 2 capsules voor. Ik geef mijn honden ongeveer de helft (komt allemaal niet zo krap).
Ze hebben gisteren niks meer gehad, maar kijken scheel van de honger, vooral mijn jonge pup. Ik hoop maar dat de rijst en kip er in blijft. Ik kan nu beter geen cb geven he?
Altijd weer een lastige vraag... En iedereen lost het anders op.
Ik zelf geef mijn honden gewoon hetzelfde voer als ze altijd krijgen zolang ze niet echt ziek zijn/koorts hebben. Want, iedere keer van voer veranderen helpt ook niet.... Als het er uit spuit maar ze zijn niet ziek, dan vind ik 1 of 2 dagen vasten ook niet onverstandig. En dan langzaam opbouwen met kleine beetjes voer dat ze normaal ook krijgen.
Als ze wel ziek zijn: geef ik ze niks en bouw ik het langzaam weer op met gekookte kip/bouillon.
Als ze echt pikaal leeglopen: dan maak ik me niet druk om eten. Alleen om drinken.
Ik heb altijd begrepen dat appel laxernd werkt en zeker in de geraspte vorm
Dan heb je dat fout geleerd

. Tik maar in op google: diarree geraspte appel.