youp schreef:
Bedankt voor alle reacties.
We zijn al bij de da geweest. Daar had hij zelfs 39.8! Ze kon zo geen duidelijke oorzaak vinden. Het was trouwens niet onze eigen da. Ze heeft hem echt heel grondig onderzocht, dat heb ik van mijn eigen da nog nooit gezien.
Hij heeft uit voorzorg een kuurtje gekregen en een spuit tegen de koorts.
Ik denk dat we toch verder gaan zoeken naar de oorzaak. We hebben al een keer een afspraak gemaakt in Wageningen maar deze hebben we op het laatste moment afgezegd omdat het toen heel goed met hem ging.
Elke keer gaat het een paar weken goed en dan valt hij weer terug. Hij komt 5 kilo aan en valt dan weer 1 of 2 kilo af.
Volgens de fokker heeft hij niets, alleen een flinke achterstand. Hij haalt die achterstand alleen niet in.
Volgens de fokker moeten we het diertje niet verder pesten met allerlei onderzoeken maar gewoon goed aan het eten krijgen.
Hij is ook al getest op een levershunt. Onze da dacht toen dat hij dat had. Gelukkig niet het geval.
Ik word er wel heel moedeloos van.
Die tabletjes daar staat op 3/4 tablet per dag. Dat is dan toch 3 kwart en niet 3 tot 4 tabletten per dag?
Het zijn wel hele kleine teabletjes.
Goh, wat klinkt me dat toch bekend in de oren van die fokker

Fokker van Qyan heeft dat ook ooit gezegd, mankeerde ook iets van pup afaan, en ik heb gewoon doorgezocht, gelukkig maar!
Als je echt het idee hebt dat er iets mis is, gewoon zoeken hoor. fokker lekker laten lullen
Maar kan het niet door het vuurwerk komen, of toonde je hondje niet echt angstig?
Qyan had gister ook koorts en niet gegeten, pure angst.