Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1985076
Sh*t! Ik schrik me rot! Ach hemel joh, wat een onverwachte wending ineens, in het weghalen van de bulten...... :-\. Ik hoop dat het een niet kwaadaardige vorm is of dat ze inderdaad alles hebben weten te verwijderen en je meisje nog een paar jaar mee kan :-*. We gaan heel hard duimen :-* :-*

Dikke (zachte) knuffels voor Floor :-* :-* :-*
#1985233
Ik ben weer thuis met een zeer duffe Floor. Ze was wel goed wakker geweest, maar had niet echt veel zin om te lopen.
Ik had een mand meegenomen, zodat we haar maar 1 keer hoefden te verleggen. Ze ligt nu lekker onder een dekentje.
Ze begon te kreunen toen ik net bij haar kwam, maar dat ging gelukkig snel weer over en ze kon nog kwispelen toen ze me herkende  :-*

En dan de massa in de buik: die zat niet aan een van de organen, maar aan het net, zoals de da het noemde. Het leek toch wel erg veel op een soort vetbult, zoals ze die in haar huid ook zoveel heeft. Er was ook niet meer dan 100ml bloed en vocht in de buik gelopen. Al met al lijkt het toch niet zo ernstig te zijn als ik even dacht (kwaadaardige, opengesprongen tumor). Het weefsel wordt wel opgestuurd om na te kijken en dan hoor ik volgende week wat het is. Uiteindelijk is het waarschijnlijk een grote mazzel geweest dat het nu is ontdekt, want zo'n massa hoort daar natuurlijk niet te zitten. Wel heftig voor Floor om twee narcoses achter elkaar te krijgen, ze heeft ook wat morfine gehad en zal dus nog wel even suf blijven. Antibiotica heb ik voor 10 dagen en pijnstilling voor 5 met de opmerking van de da dat ik altijd wat meer kan komen halen als blijkt dat ze nog wat langer pijnstilling nodig heeft.

Over twee weken kunnen de hechtingen eruit. Floor komt zo wel steeds wat strakker in haar vel te zitten en het is maar goed dat ze zoveel vel overhad van haar enorme overgewicht...
Tegen de 900 euro lichter ben ik maar dat doet er niet toe: Floor is weer lekker thuis en het nieuws lijkt erg mee te vallen.
Wat een dag zeg!
#1985261
Nynke F schreef: Geld moet rollen zeggen ze  :-\ :-\  maar dan liever jouw kant op dan van je af  :-X :-X

ik ben blij dat Jeppe verzekerd is !!  ;)
Tja, die bulten had ze al toen ik haar kreeg, dus daar was de verzekering vast niet ingetrapt.
Ik eet er nog geen boterham minder om hoor, ik ben in de gelukkige omstandigheid dat dit soort bedragen geen probleem zijn.
#1985368
Oh jee, een geluk bij en ongeluk zeggen ze dan.  Goed dat het net gebeurde toen ze bij de DA was en er zo snel kon ingegrepen worden.  Stel je voor dat het gewoon thuis was gebeurt.  Nu maar hopen dat het niets ernstig is en een talgbult is.  Kunnen ze daar niets voor geven om dat tegen te gaan?
Verwen haar maar lekker maar daar twijfel ik niet aan.
#1985456
Jeetje, lees het nu pas en zie gelijk dat ze weer fijn thuis is, maar wat een schrik zeg!
Gelukkig kwamen ze er bij de da achter en is er gelijk wat aan gedaan.
Verwen Floor maar lekker, dan duimen we hier voor een voorspoedig herstel en dat het inderdaad niets kwaadaardigs is.
Een dikke knuffel voor jullie. :-* :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door