Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1893597
Even met Tannetje overleggen over Chinese kruiden?
Sanne heeft bij haar knieblessure Chinese kruiden gehad van de hollistische da om het herstel van banden en pezen te ondersteunen.
Gebruikersavatar
Door Riek
#1893847
Bedankt voor jullie medeleven. Alle knuffels worden door gegeven en vertienvoudigd.
Ze eet zonder probleem haar rymadil, maar veel beweging zit er niet in.
Gelukkig maar want het zal nog moeilijk worden om haar rustig te houden als ze zich wat beter voelt.
Tenslotte is ze een pup van zeven.
Gebruikersavatar
Door Riek
#1893932
Ze kent de bench wel, ze heeft daar haar eerste 3 jaar in geslapen 's nachts.
Maar nu liggen de honden 's nachts in de keuken, daar zit een hek voor.
Net even gemaakt met mobiel.
Afbeelding

Dus ik laat haar dan maar in de keuken liggen, met het hekje dicht, als ik moet werken en als ze straks te gek gaat doen.
Gebruikersavatar
Door Riek
#1893940
Heb net contact gehad met Tannetje.
Ze krijgt vanaf nu dus ook 3 x daags 1 traumeel, naast de rymadil.
En als het niet echt verbetert was volgende week, dan nog iets anders, maar daar ben ik de naam van kwijt, maar dat ga ik toch nog even langs Tannetje.

Op de foto zie je haar ook liggen op haar plekje. Normaal zou ze hier rond huppelen.
Maar de erwt blijft nu liever liggen.
Gebruikersavatar
Door Riek
#1895366
Het lijkt aardig te gaan met de Dame.
Ze loopt regelmatig op 4 pootjes. Ook tijdens het uitlaten. Behalve als ze net gepoept heeft, dan trekt ze haar pootje hoog op en zie je dat ze pijn heeft.
Ook als ze geplast heeft hinkelt ze. Toch weerhoudt het haar er niet van om op 3 poten te plassen. Ze plast als een heer.
In huis blijft ze ook op haar plaats liggen en wil niet (nog) niet eens op de bank springen. Als ze bij me wil zitten op de bank, wacht ze netjes tot ik haar erop heb getild.
Door inni
#1895395
Riek schreef: Het lijkt aardig te gaan met de Dame.
Ze loopt regelmatig op 4 pootjes. Ook tijdens het uitlaten. Behalve als ze net gepoept heeft, dan trekt ze haar pootje hoog op en zie je dat ze pijn heeft.
Ook als ze geplast heeft hinkelt ze. Toch weerhoudt het haar er niet van om op 3 poten te plassen. Ze plast als een heer.
In huis blijft ze ook op haar plaats liggen en wil niet (nog) niet eens op de bank springen. Als ze bij me wil zitten op de bank, wacht ze netjes tot ik haar erop heb getild.
't slimme ding doet 't dus rustig aan, fijn dat je verbetering ziet ;)
Gebruikersavatar
Door Riek
#1895803
Femke stond net voor me me haar pootje iets opzij en van de grond. toen ik echt heel voorzichtig voelde, voelde ik haar knietje terug schieten.  Is dit nu goed? Ik begrijp wel dat die knie terug moet in de kom. Maar het leek alsof ze door de aanraking haar pootje zo draaide dat hij weer terug schoot. Madam gaf geen krimp. Mijn maag wel. Het is een naar idee.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door