Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Ik heb een hond van 10 maanden van mijn eigen fok terug in huis genomen. Ze was zwaar verwaarloosd. Ik kreeg dit afgelopen maandagavond te horen en ik ben haar gelijk de andere dag gaan halen. Ze bleek al in vier gezinnen te zijn geplaatst zonder mijn weten om. Ze heeft zo ver ik weet wel tot minimaal 12 weken in huis geleefd, daarna werd ze verbannen naar de tuin en werd aan haar lot overgelaten. Ze is niet mishandeld, maar verwaarloosd

Ze is graadmager, de zak puppybrokken (toen zat ik nog aan de brokken helaas

Ze eet nu kleine beetje cb en dat gaat redelijk goed. Ook is ze nog nooit geborsteld geweest en ik heb haar grotendeels moeten kaalscheren, ze kan zichzelf niet eens van onderen wassen omdat ze daar helemaal was vervild

Ze is hier al wat rustiger geworden en slaapt 'bij ons in de slaapkamer in een bench. Ze hangt heel erg aan mijn man, maar die moet volgende week gewoon weer gaan werken na zijn vakantie, maar als hij zijn hielen maar licht begint ze al te piepen ook als ik gewwon bij haar ben. Ze ligt ook telkens op zijn schoot. Wat kan ik aan die verlatingsangst doen gewoon negeren of... ???
Ook zie ik dat ze net loops is geworden, is dat een teken dat ze zich dan nu bij ons wel op haar gemak voelt. Ik vermoed aangezien ze net 10 maanden is dat dit haar eerste loopsheid is. Okk ben ik aan bach bloesem drupples begonnen voor haar verlatingsangst en ze krijgt de rescue druppels. Ik weet dat het gewoon een kwestie van tijd is. Maar ik heb het zo met het beest te doen. Toen ze bij ons geboren werd ging heel dat nest al niet voorspoedig en heb alle puppies 3 weken zelf eten moeten geven. Bess was heel zwak maar heeft geknokt voor haar levendje en daar heb ik toen zo bewondering voor gehad en kijk nu wat voor leven ze heeft gehad

Nu is mijn man boodschappen aan het doen en ze loopt nu nerveus te piepen, ik geef haar gewoon aandacht maar ze reageerd er niet eens op. Wat moet ik doen, alle tips zijn welkom ??? ???
Groetjes van Ilse
PS Ik ben al een hele tijd niet meer online geweest omdat onze pc kaduuk was!!