Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
#1750205
Antonia schreef: Enya wordt 31 oktober 5 jaar. Een leeftijd waarop bij veel Ierse Wolfshonden kanker de kop opsteekt. Botkanker is na hartfalen de grootste doodsorzaak bij Ieren, dus er is niet één steen maar een kompleet huis van mijn schouders gevallen.
kan ik me wat bij voorstellen. nogmaals, sterkte ermee :-*
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#1750247
pallas schreef: Wat een opluchting hè...
Nu ga je alweer langzaam toeleven naar de dag dat je meisje onder het mes moet....
We denken aan jullie en met allemacht duimen we dat ze probleemloos door de operatie komt en daarna weer snel op en top Enya zal zijn!

Vannacht hopelijk met een geruster hart lekker slapen. :-*
Mag ik mij hierbij aansluiten? Het is precies wat ik ook dacht.

Tonny, we denken aan jullie.  :-*
#1750251
Pfff onvoorstelbaar dat ze nog 5 moet worden en dat haar nestbroers en -zussen er allemaal al niet meer zijn  :'(
Ik kan me heel goed voorstellen dat je erg angstige momenten gehad hebt de afgelopen weken.
Super fijn dat het bij Enya goedaardig is.

Ik blijf nog wel even keihard duimen dat alles goed gaat vrijdag en dat ze weer snel van de operatie mag herstellen.
Sterkte  :-*
Gebruikersavatar
Door kira
#1750289
Ik begrijp dat er en steen van jouw schouders is afgevallen. 10 puppen en nog maar 1 in leven en nog geen 5 jaar. Gruwelijk. Nou we duimen heel hard voor een probleemloze operatie die succesvol is.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door