als een hond geopereert word aan de heupen,kan deze dan na revalidatie hetzefde doen als een gezonde hond,of moet er nog altijd opgepast worden en soms pijnstillers gegeven worden.
kan ze dan lopen,springen, achter bal jagen en elke dag spelen met andere honden, uren wandelen zonder achteraf krom te staan van de pijn?
beide heupen zijn slecht,op 1 is al artrose aan de heupkop,zouden jullie zo'n hond opereren of heeft dit geen nut?
ze krijgt nu aangepaste wandelingen en om de 2 a 3 dagen metacam,maar die wandelingen zijn zo saai dus laat ik haar ook soms doen en spelen,wat een plezier dat ze dan heeft,ze is dan zo gelukkig op dat moment

maar moet ik haar dan altijd maar rustig houden, of gewoon laten plezier maken,meer pijnstillers geven en vroeger afgeven.

zou graag een 2 de hond willen,zodat ze thuis samen wat kunnen ravotten,maar weet niet hoe ze er dan bij gaat lopen na enkele weken,misschien geraakt ze dan niet meer uit de zetel,ze heeft nu soms al moeilijkheden om na een drukke dag s'avonds eruit te geraken.
wat zouden jullie dus doen in mijn situatie?
sonja