Blanca heeft een karbonade gestolen.
Ik had de tassen met boodschappen nog in de keuken staan en Blanca heeft dus een karbonade op.
Moet ik me zorgen maken i.v.m. Aujeszky, of zal het meevallen.
Het was een karbo van de Poiesz.
Ria
Moderator: Lizzy
ducktails schreef: Blanca heeft een karbonade gestolen.Jammer dat je 'n niet meer uit d'r mond kon halen!!!
Ik had de tassen met boodschappen nog in de keuken staan en Blanca heeft dus een karbonade op.
Moet ik me zorgen maken i.v.m. Aujeszky, of zal het meevallen.
Het was een karbo van de Poiesz.
Ria
202spots schreef:Oh ja, ik ken het verhaal nog!
Jammer dat je 'n niet meer uit d'r mond kon halen!!!
Mijn Tor zat beleefd met 'n karbonade in z'n bek te wachten totdat ik het eindelijk door had en ons eigen maaltijd op 't nippertje kon redden!!
Maar zonder gekheid...ik denk dat Blanca gewoon 'n lekker tussendoortje heeft gegeten en zou er voor deze ene keer er verder geen slaap over verliezen.
Ine schreef:dusssssssssss..
Oh ja, ik ken het verhaal nog!![]()
![]()
![]()
En ook ik zou me er niet druk om maken, de kans is echt zo klein, je wint 10x eerder de hoofdprijs in de staatsloterij!
willieD schreef:nee dat is de verkeerde conclusie.
dusssssssssss..
conclusie..varkensvlees is niet zo gevaarlijk..want waarom zou dit ene stukje nu net niet gevaarlijk zijn??
en andere botjes wel??8)
Ria..is oke hoor![]()
willieD schreef:Wat voor andere botjes?
dusssssssssss..
conclusie..varkensvlees is niet zo gevaarlijk..want waarom zou dit ene stukje nu net niet gevaarlijk zijn??
en andere botjes wel??8)
Ria..is oke hoor![]()
willieD schreef:Willie, surf eens naar http://www.arrackshome.nl/nl/arrack.htm en vraag eens aan de eigenaar van Arrack waarom zij geen varkensvlees meer voert ......
dusssssssssss..
en andere botjes wel??8)
Ria..is oke hoor![]()
Ordell schreef:De kans is zeer klein dat er een hond aan overlijdt,jaja
Willie, surf eens naar http://www.arrackshome.nl/nl/arrack.htm en vraag eens aan de eigenaar van Arrack waarom zij geen varkensvlees meer voert ......
willieD schreef:Verkeerde conclusie!
dusssssssssss..
en andere botjes wel??8)
Ria..is oke hoor![]()