Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sylvia
#12310
ik moet even diep ademhalen voor ik ga typen ,maar laten we even wel zijn....praten met dieren oke maar praten met dieren op hoog menselijk niveau ....lijkt me een beetje moeilijk ,dat een hond het idee heeft dat zijn driften zijn relatie met zijn baas in de weg zitten....kom nou denkje werkelijk dat een hond dit zo vertaald.Ik hou wel van zweverig ben nu Char Margolis aan het lezen als je het over zweverig hebt is dit toch wel erg zweverig.Maar dat je als je de gave hebt je open te stellen om te communiceren met dieren en dit als een menselijke communicatie weergeeft als dat de dieren op een menselijke manier denken dan ben je niet zweverig dan belazer je de boel.
Door sylvia
#12311
Het is het beste dieren te behandelen als ze nog jong zijn, in de puberteit. Ze herstellen snel en hebben het niet moeilijk met de verwarring en de ervaring van vroeger seksueel gedrag. Verschillende van mijn dieren hebben me bedankt voor de castratie, nadat ze de tegenstrijdige gevoelens van hun eerste bronst hadden ondervonden.
Mensen hebben hier ook last van mannen die achter hun hormonen aan rennen,vrouwen die last hebben van hun hormonen,vraag eens aan mensen of ze zich willen laten helpen..............zeggen ze vast....jaaaa heerlijk ben ik van al mijn tweestrijdige gevoelens af.
Kijk als we de gesprekken dan toch vermenselijken trek het dan direkt door,maar wat ik hier nu neerzet zal wel als commentaar van een niet gelover worden bestempeld ,even ter verduidelijking ik ben een echte gelover in buiten normale dingen,maar deze verkondigingen brengen deze persoon bij mij richting charlatan waar het overigens mee vergeven is in deze wereld.

Laten we aannemen dat deze persoon nog enige geloofwaardigheid heeft en dat zij inderdaad openstaat voor com. met dieren zou het dan niet veel eerder zijn dat zij emoties oppakt ,en daar zelf een verhaal bij aanplakt, zo van konijn wil erg graag naar zijn vrouwtje,konijn geeft aan in emotie ik vind het niet leuk alleen......geef nu als mens aan dat het konijn terug kan mits gecastreerd.......konijn wil niet alleen ......castratie ....beseft een konijn het gegeven castratie......  denk het niet daar in de belevingswereld van het konijn komt geen castratie voor ...daar komt geen impotentie voor ......hoe denken jullie dat het denkbaar is dat het konijn toestemming geeft voor castratie....ik denk nihil.Dan wordt er nog gezegd het duurde even voordat Elfie stopte met hem te verleiden....ja logisch toch die beestjes kennen het begrip  castratie niet,buiten dat als je zulke verheven conversaties kunt hebben met het konijn of welk diet dan ook denk ik dat castratie zowie zo al overbodig wordt omdat BV het konijn zou snappen dat hij weer bij zijn Elfie mocht zijn als hij haar niet dekt.

Als je hier even heel logisch over nadenkt klopt dit verhaal niet,als je heel logisch nadenkt zul je zien dat dit verhaal vertelt van wetenschap over het hoe en waarom bij dieren,oorzaak en gevolg kennen en daar een leuk verhaal aan plakken,je kan zeggen als ik een foto stuur kan ze mij er veel over vertellen dat komt omdat wij niet echt uniek zijn en ons verhaal voor vele opgaat ,en dat sommige mensen echt een gave hebben om indrukken op te vangen waar mee ze je aan de haak slaan om je vervolgens op de mouw te spelden dat ze een discussie met je huisdier kunnen aangaan waarin zij hun eigen visies als die van jou huisdier kunnen verkopen
Laatst gewijzigd door sylvia op vr 27 jun 2003, 09:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Helen
#12312
ik moet even diep ademhalen voor ik ga typen ,maar laten we even wel zijn....praten met dieren oke maar praten met dieren op hoog menselijk niveau ....lijkt me een beetje moeilijk ,dat een hond het idee heeft dat zijn driften zijn relatie met zijn baas in de weg zitten....kom nou denkje werkelijk dat een hond dit zo vertaald.Ik hou wel van zweverig ben nu Char Margolis aan het lezen als je het over zweverig hebt is dit toch wel erg zweverig.Maar dat je als je de gave hebt je open te stellen om te communiceren met dieren en dit als een menselijke communicatie weergeeft als dat de dieren op een menselijke manier denken dan ben je niet zweverig dan belazer je de boel.
Inderdaad, belazeren heet dat. Als je denkt dat een konijn op een menselijke manier denkt en communiceert dan belazer je de boel behoorlijk. Als je je afvraagt hoe dieren op grote afstand kunnen communiceren. Olifanten kunnen op kilometers afstand communiceren met tonen op zo'n lage frequentie dat het menselijke oor ze niet kan horen. Ja, dat zou je op kunnen vatten als telepathie...Vissen zijn razendsnel binnen een fractie van een seconde duiken ze naar links. Het lijkt inderdaad tegelijkertijd. Een roedel wolven die een konijn insluiten, gewoon aangeleerd gedrag. Ik heb laatst een film gezien van twee cheeta broertjes die samen moesten leren jagen. Ze bakten er niets van in het begin. En enkele weken later, sloten ze ook hun prooi in. Oefening baart kunst.
Nee mij maak je dit soort grappen niet wijs. Al heb ik Balou net gevraagd wat ze nou eigenlijk van haar sterilisatie vond en ze antwoordde dat ze het fijn vond dat de buurhond nu niet meer zo achter haar aanliep, want ze vond het niet zo'n aantrekkelijke hond. Ze blijkt niet zo van Westies te houden ;D
Door Thineke
#12313
Pfff, wat zal ik hier nu eens op zeggen?  :-/
Ik heb op versch. momenten een vriendin ingeschakeld - op afstand - omdat ik wist dat ze me kon helpen en het hielp. Commercie? Ik heb er geen cent voor betaald.
Dieren communiceren trouwens niet op menselijk niveau, maar op zielsniveau. Typ eens in bij een zoekmachine ,,telepathie met dieren" en je kunt waarschijnlijk heel veel info vinden.
O ja, leuk voorbeeldje: mijn reu Scott gaf eens aan een bevriend Reiki-therapeut door, dat hij last van z'n knie had, zonder dat die vriend dat wist. En dat klopt dus, hij heeft last van z'n knie!
Maar goed, je houdt altijd voor- en tegenstanders, prima toch? Ik ben er erg happy mee en hoop in de toekomst mezelf hierin wat meer te ontwikkelen :)
Door sylvia
#12314
Pfff, wat zal ik hier nu eens op zeggen?  :-/
Ik heb op versch. momenten een vriendin ingeschakeld - op afstand - omdat ik wist dat ze me kon helpen en het hielp. Commercie? Ik heb er geen cent voor betaald.
Dieren communiceren trouwens niet op menselijk niveau, maar op zielsniveau. Typ eens in bij een zoekmachine ,,telepathie met dieren" en je kunt waarschijnlijk heel veel info vinden.
O ja, leuk voorbeeldje: mijn reu Scott gaf eens aan een bevriend Reiki-therapeut door, dat hij last van z'n knie had, zonder dat die vriend dat wist. En dat klopt dus, hij heeft last van z'n knie!
Maar goed, je houdt altijd voor- en tegenstanders, prima toch? Ik ben er erg happy mee en hoop in de toekomst mezelf hierin wat meer te ontwikkelen :)
voor en tegen standers? ? ? nee hoor ben zeker geen tegenstander als je goied leest zie je dat ik er wel in geloof alleen dit BS verhaal over castereren en dat het dier het geweldig vindt om gecastreerd te worden omdat het zijn relatie tot de mens verstoord....mwuoa als gelover trek ik ruim daarvoor toch al mijn grens,dat een hond door kan geven dat hij pijn ervaart en waar ja ik ga met je mee,maar dat hele gedoe wat men hier probeert aan goedgelovige hun neus te hangen nee,en ik zeg er direkt bij dat ik hier jarengeleden al mee geexpirimenteerd heb en daar hele leuke dingen heb uitgehaald maar discussies en verhandelingen nee dieren discusieren namelijk niet die ervaren en reageren. I am a believer,but i don't believe the unpossible
Door Thineke
#12315
Sorry, te snel  en verkeerd geinterpreteerd.
Nu was ik net tijdens de wandeling bij mezelf aan het afvragen of een paar van mijn teven, waarmee niet (meer) mee gefokt wordt en die niet gecastreerd zijn, dit wel of niet prettig zouden vinden. Weet je wat mijn conclusie was: niet te moeilijk over doen, niet teveel bij nadenken en gewoon doen wat jezelf het beste vindt ;D
Het zou misschien best mogelijk zijn, dat een dier aan je doorgeeft, dat hij/zij gecastreerd zou willen worden, maar dan moet het wel een hele, betrouwbare communicator zijn.
Gebruikersavatar
Door chooky
#12316
Ik bedoelde mijn lange stuk van gisteren (tja na tweeën, misschien dat het daardoor niet helemaal overkwam zoals ik het bedoelde, moet ik maar niet meer doen, lange stukken typen na twee uur... ;D) niet als dat ik daadwerkelijk geloof in het feit dat dieren hun castratie als fijn ervaren. Hier ben ik nog niet helemaal uit. Maar ik dacht te begrijpen uit verschillende reacties dat communicatie met dieren op telepathische wijze als onzin werd afgedaan.
Er is mijns inziens ook een duidelijk verschil tussen de twee vrouwen die op de website hun ervaringen delen. Dit stuk over castratie komt van Penelope Smith. De andere vrouw heet als ik het me goed herinner marly. Zij komt veel geloofwaardiger over in mijn ogen.
Ik heb het stuk over castratie geplaatst omdat ik het nogal frappant vond en ik altijd op zoveel mogelijk manieren naar een probleem wil kijken.
groetjes Eva
Door 202spots
#12317
Hebben jullie deze nog niet op Animal Planet?
http://www.ivillage.com/pets/expert/pag ... 93,00.html
zegd o.m:
Sonya Fitzpatrick is America's most loved and most trusted animal communicator and animal activist. People all over the country now watch her TV show (The Pet Psychic®), listen to her guest spots on radio and read her books. She is an amazing and gifted woman who, from her early childhood in England, has been able to communicate with animals.

Persoonlijk vind ik het grote onzin hoor,je kan overal wel 'n verhaal van breien en dan boeken verkopen toch?
Wanneer er wat mis is met mijn Spots,dan "voel"ik dat wel aan,net als dat ik "voel"of ze iets gaan uitspoken wat ze eigenlijk niet mogen,ik "voel"wanneer ze willen spelen,ik "voel"wanneer ze denken dat het tijd is om te eten,ik "voel" wanneer ze aan de wandel willen.....
ik voel eigenlijk niks hoor,maar wanneer je naar je hond zijn gedrag,lichaamshouding,naar ogen,oren,staart,en koppie kijkt,dan kan je daar al 'n hoop aan zien.
Jammer...maar ik geloof dus niet in 'n Pet Psychic,net zo min als dat ik in 'n glazen bal of Harry Potter himself geloof.....wel leuk....maar je weet dat het niet echt is.
Het enige wat ik WEL geloof,is dat er behoorlijk aan verdiend word......hmmm....ik "voel"nu aankomen.....dat ik 'n nieuwe carriere in mijn toekomst zie......... ??? :o ;D
Door ine
#12318
"Het enige wat ik WEL geloof,is dat er behoorlijk aan verdiend word......hmmm....ik "voel"nu aankomen.....dat ik 'n nieuwe carriere in mijn toekomst zie.........   "
Dory, misschien is het wel leuk, om in je boek te vermelden, wat de spots jou vertelden, om zo'n foto van hun te kunnen maken!! (De foto in je handtekening!!)
;) ;D ;D ;D ;D ;D
 
Door sylvia
#12319
"Het enige wat ik WEL geloof,is dat er behoorlijk aan verdiend word......hmmm....ik "voel"nu aankomen.....dat ik 'n nieuwe carriere in mijn toekomst zie.........   "
Dory, misschien is het wel leuk, om in je boek te vermelden, wat de spots jou vertelden, om zo'n foto van hun te kunnen maken!! (De foto in je handtekening!!)
;) ;D ;D ;D ;D ;D
 

Waarschijnlijk vonden ze toen dat hun vrouwtjes geteisterd werd door bepaalde driften die haar beinvloeden om hen aan te kleden en op de foto te zetten.de spots daarintegen waren op dat moment niet gehinderd door hun driften maar herkende dit bij hun vrouwtje en dachten......doe maar anders draait ze door  ;D ;D ;D

....EEEEHHHH € 25.00 kost dat gesprekje hoor  :P ;D
Door ine
#12320
Waarschijnlijk vonden ze toen dat hun vrouwtjes geteisterd werd door bepaalde driften die haar beinvloeden om hen aan te kleden en op de foto te zetten.de spots daarintegen waren op dat moment niet gehinderd door hun driften maar herkende dit bij hun vrouwtje en dachten......doe maar anders draait ze door  ;D ;D ;D

....EEEEHHHH € 25.00 kost dat gesprekje hoor  :P ;D
Gut, das ook lekker verdienen!! Ik ben niet zo'n schrijfster, maar ik kan héél goed met honden en katten praten!!
Misschien maar een praktijk openen!! ;D ;D ;D
Door sylvia
#12321
Gut, das ook lekker verdienen!! Ik ben niet zo'n schrijfster, maar ik kan héél goed met honden en katten praten!!
Misschien maar een praktijk openen!! ;D ;D ;D
gratis consultje voor Ine, Op de foto van jouw hondjes vang ik op dat de één tegen de ander zegt....kolere €25,00 dan vertaald ze ff wat je zegt ,en dan zegt ze ook nog dat we graag onze ballen willen verstoppen bij de da....nou ehh weet niet wat jij er van vindt maar wij houden onze gesprekken maar samen ,is nog meer prive ook ,je weet niet met die lui voor hetzelfde geld gooien ze dat gesprekje nog zo een forum op ook  ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op vr 27 jun 2003, 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Door 202spots
#12322
Waarschijnlijk vonden ze toen dat hun vrouwtjes geteisterd werd door bepaalde driften die haar beinvloeden om hen aan te kleden en op de foto te zetten.de spots daarintegen waren op dat moment niet gehinderd door hun driften maar herkende dit bij hun vrouwtje en dachten......doe maar anders draait ze door  ;D ;D ;D
....EEEEHHHH € 25.00 kost dat gesprekje hoor  :P ;D
Jaaaaaaa...dat kan je OOK zeggen natuurlijk!!! ;D
Maar het echte gesprek ging als volgd:
(vandaag speciale aanbieding ,NO charge!! ;D

Torro:
Haal die idote cape ONMIDDELIJK van me lijf!!! >:(
En vergeet ook die hoorns op me kop niet!!! ::)
Anders zal ik het ZELF wel effe laten verwijnen!!!! >:(
Ohh....wat zeg je???
We gaan wat winnen ???
nou ja... :-[dan blijf ik wel zo staan totdat we de tegoedbon van de dierenwinkel in onze poten hebben,zodat ik tenminste 'n nieuwe bal krijg,want wat ik nou heb lijkt tenslotte meer op 'n alpino pet dan 'n ball....
OK..OK...zucht zucht. :-/

Cissy: Nou nou Tor,je laat wel zien dat je 'n echte duivel ben hoor! Ik blijf tenminste netjes en beleefd in deze jurk staan omdat ik 'n echt engeltje ben, die vleugels jeuken eigenlijk wel 'n beetje...teehee... ;)Maar je weet dat het allemaal voor 'n goed doel is ,dus hou je eigen effe in!!
En wanneer we de 1ste prijs winnen,dan krijgen we alle 2 wat leuks,en ons mom en pop mogen  gratis gaan eten in 'n lekker restaurant! ;D ;D ;D

(Met nieuwe bal bedoelde Tor 'n JollyBall(speel/kluifbal)
en dus niet de andere ballen waar jullie het over hebben,die zijn WEG en komen niet meer terug!! ;))
Door sylvia
#12323
(Met nieuwe bal bedoelde Tor 'n JollyBall(speel/kluifbal)
en dus niet de andere ballen waar jullie het over hebben,die zijn WEG en komen niet meer terug!! )
ach jee...ze hadden al een gesprekje gehad  :o
Door ine
#12324
",en dan zegt ze ook nog dat we graag onze ballen willen verstoppen bij de da...."
Sylvia, je bent door de mand gevallen en bent geen €25,- waard!! ;D ;D ;D
Het gesprek op de foto gaat tussen Lisa(!!!!!!!) en Luuk!! ;D ;D ;D
Ok, Lisa wil ook geen verstopte ballen bij de Da, maar een vent met echte ballen!! ;D ;D ;D

Dory, zie je wel, jouw honden doen alles om baas en vrouwtje te plezieren!!! ;) ;D ;D ;D
Ennnnnnnn???????????? Heb je er een lekker etentje mee gewonnen????? ;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door ine op vr 27 jun 2003, 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door