Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Ivonne
#11508
het gedrag zelf geeft haar een goed gevoel.

;D tja, als je zelf zo bij je muts kunt komen ...   ;D  ;D
(sorry, even een schuin grapje tussendoor)
Door Lizzy
#11509
Jippie Wendy! Ik ben een party-drug voor haar? Verdorie, ik ga haar geld vragen! ;D.

Ik heb geen idee of het gevolgen heeft voor haar gezondheid. Dat is eigenlijk wel een goeie... Ik ga het daar wel even met de dierenarts over hebben!

Geen idee of het gedrag haar een goed gevoel geeft.. Geen idee wat er in dat koppie om gaat... Misschien is het wel gewoon zo'n gewoonte dat het er gewoon "is". Of ze het lekker vindt? DAT weet ik dus niet (Ivonne toch! Dirty mind.....!). Ik denk in ieder geval dat ze er niet specifiek stress van krijgt.... Misschien een goeie om eens bij Yalla op het forum te gooien!!!

Groetjes, Lizzy
Door Paul_Barte
#11510


;D tja, als je zelf zo bij je muts kunt komen ...   ;D  ;D
(sorry, even een schuin grapje tussendoor)
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door yalla
#11511
Hoi Ine, wij hebben gelukkig bijna een continue begeleiding van een gedragstherapeut! ;D. Toevallig komt zij ook wel hier op het forum ;D. Maar, ik heb het nog niet over de incontinentie van Pinkel gehad, dus dat zal ik ook opperen.
Groetjes, Lizzy
Hoi Lizzy,

Nee inderdaad ik wist dit nog niet  ;) Jemig, denk je alles met Pinkel gehad te hebben komt dit er ook nog eens bij. Ik heb je vraag ook op mijn eigen forum zien staan en wil dus daar graag reageren.

:-*
Door Helen
#11513
[quote]

Er is een ding waar ik in geloof en dat is dat heel heel veel gedragingen werkbaar zijn en ook zeer vastgebakken gedragingen in ieder geval deels omgevormd kunnen worden. In ieder geval bij mensen en ik denk ook met correcte training bij dieren. Maar ja, ik ben psycholoog van beroep, dus als ik anders dacht had ik geen werk.... ;D

groetjes Helen
Door WendyB
#11514
wat ik bedoelde te bedoelen is dat als ze er geen gezondheidsproblemen door krijgt en ze is "leefbaar" zo bij je thuis, dan hoef je dat er niet koste wat het kost uit te krijgen. je kan meer schade dan goed doen.
Door WendyB
#11515
en Ivonne , ik denk dat je besmettelijk bent want ik tiepte net schede ipv schade ;D ;D :-X
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door