Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Gatverdamme, we zagen net een teek bij Brutus die al behoorlijk volgezogen zat.... Dat vieze gore beest was al wel zo'n halve centimeter! Hoeveel dagen zou ie er gezeten hebben? (ik kan dit niet uit staan he! Ik controleer de honden momenteel 2 a 3 keer per dag!).Ghehehehehe...Cees had er ook eentje....zat in haar witte vacht onder haar keel. Deze was nog erg klein.
Lizzy schreef: Volgens mij heeft een teek ook nul komma nul nut en beschouw ik het als een foutje van moeder natuur/de schepper. Gatverdamme, vieze gore enge beestenIeder dier heeft een recht op leven en heeft zijn rol in de natuur te vervullen;D ;Dook de arme door iedereen vervloekte teek. Ik heb aan niks zo'n ontzettende gruwelijke hekel als een teek!
senadance schreef:
Ieder dier heeft een recht op leven en heeft zijn rol in de natuur te vervullen;D ;Dook de arme door iedereen vervloekte teek![]()
Ben van plan een opvangtehuis op te richten voor verjaagde ,uitgerukte, half verdronken, weggeslagen,
schlechtbehandelde teken 8) 8) 8)
Spenden op rek.nr.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
senadance schreef:Goed initiatief! Kan ik ook mijn vlooien, muggen en wespen bij jou afleveren?
Ieder dier heeft een recht op leven en heeft zijn rol in de natuur te vervullen;D ;Dook de arme door iedereen vervloekte teek![]()
Ben van plan een opvangtehuis op te richten voor verjaagde ,uitgerukte, half verdronken, weggeslagen,
Spenden op rek.nr.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
senadance schreef:het spijt me zeer, maar dat opvangtehuis vol ziek makende beesten kom ik toch echt terroriseren
Spenden op rek.nr.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()