Ben ik weer. Met een updeetje en een vraag.
gaat over de Duitse dog, copperfield, die Rachitis heeft/had. Hij gaat geweldig goed! Spieren hebben zich goed ontwikkelt, diaree is niet meer terug gekomen. Keutels zijn en blijven echte rauw voer keutels. Hoewel het ontgiftigings process nog niet afgelopen is, ziet de vacht er van een afstandje prachtig glanzend uit. Van dichtbij kun je de kleine spotjes nog wel zien, maar vaag.
Ben eergisteren met de hond de stad in geweest naar een restaurant /bar. Kreeg van allerlei mensen complimenten dat de hond er zo goed uitzag. En ik me maar voor z'n poten verontschuldigen (leer het ook nooit

Hij begint ook steeds meer te spelen en te rennen. ook dat is een teken dat hij zich beter en sterker voelt. best een success story dus. De eigenaresse is nu een van m'n beste reclame blaadjes

Maar goed, hij krijgt nog steeds 2000 mg Vit c. per dag en hom.med's. Tenminste, nu zijn de hom. med's (rhus tox en calc. phos.) bijna op. Zal ik een tweede portie kopen. En zo ja, hetzelfde of kan ik nu beter Calc.carb gaan geven (dit naar aanleiding van Atjo westerhuis website artikel)?
en is het en idee dat de eigenarese Glucosamin/chondroitin preparaten uit de States meeneemt en dat als supplement aan Copperfield gaat geven voor de rest van z'n leven? Of is dat een beetje overdreven?
Gaarne jullie reacties,
MVG< Nienke