Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door roger
#10749
[quote]tjakkaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<<ow, de bluawe trouwschoenen, weet um al. :D<<



Yeah , don't step on my blue suede (wedding) shoes's , wie zong dat ook al weer !!!    
Door qyan
#10750
tjakkaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<<ow, de bluawe trouwschoenen, weet um al. :D<<



Yeah , don't step on my blue suede (wedding) shoes's , wie zong dat ook al weer !!!    
haha, geen idee roger.
is volgens mij ver voor mijn tijd ;D
Door jeanne
#10751
tjakkaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<<ow, de bluawe trouwschoenen, weet um al. :D<<



Yeah , don't step on my blue suede (wedding) shoes's , wie zong dat ook al weer !!!    
was dat niet Elvis de pelvis?
Door Ink
#10752
Ver voor mijn tijd ... jij gaat mij toch effe lekker níét lopen vertellen dat je THE KING niet kent hè?
Elvis dan?
Door sylvia
#10753
tjakkaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<<ow, de bluawe trouwschoenen, weet um al. :D<<



Yeah , don't step on my blue suede (wedding) shoes's , wie zong dat ook al weer !!!    
was dat niet een vis  ??? ja joh een pelvis  ;D
Door sylvia
#10754
Ver voor mijn tijd ... jij gaat mij toch effe lekker níét lopen vertellen dat je THE KING niet kent hè?
Elvis dan?
Ink kijk jij is onder de bar van het barretje bier istie van jou  ???
Door diana
#10755
vanavond hebben ze allebij gespuugd boy 1x maar lady meerdere keren hele golven.
en heeft ook diarree wil niet eens een beschuitje.
hebben carnibest lam/rijst op houdbaar tot 26-1-2004
snap er niks van met die hitte geen centje last gehad...
kindigest blijft er ook niet in!!!!
Laatst gewijzigd door diana op do 21 aug 2003, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door lobbes
#10756
Een dagje laten vasten en dan zachtjes aan weer wat geven liefst 3 tot  4 x een beetje kijken of dat erin blijft, dan rustig terug naar 2 x
wel laten drinken  lukt dat ook niet een bouillonnetje maken van kip
sterkte en suc 6
Ellen
Door qyan
#10757
vanavond hebben ze allebij gespuugd boy 1x maar lady meerdere keren hele golven.
en heeft ook diarree wil niet eens een beschuitje.
hebben carnibest lam/rijst op houdbaar tot 26-1-2004
snap er niks van met die hitte geen centje last gehad...
kindigest blijft er ook niet in!!!!
hoi diaan, dat had qyan dus ook.
schijnt hier om een virus te gaan, aangezien er meer honden in de praktijk van mijn da zijn geweest.
en aangezien lady en boy het allebei hebben.

trouwens diaan, weet jij of de nieuwe site van syl en peter van dakota al in de lucht is, heb weer wat demodex vraagjes.
of kan je van hun aan een mailadres komen ofzo???
Door qyan
#10758
Ver voor mijn tijd ... jij gaat mij toch effe lekker níét lopen vertellen dat je THE KING niet kent hè?
Elvis dan?
elvis ken ik wel, maar zijn nummers niet, dus ook geen teksten ink, en al helemaal niet de titel van een nummer dat ik in verband met hem breng :o ;D
en uh, is toch ook ver van mijn tijd, ben pas 20 hoor ::) ;D :P
Door sylvia
#10759

elvis ken ik wel, maar zijn nummers niet, dus ook geen teksten ink, en al helemaal niet de titel van een nummer dat ik in verband met hem breng :o ;D
en uh, is toch ook ver van mijn tijd, ben pas 20 hoor ::) ;D :P
hij is ook van voor mijn tijd maar ik ken wel zijn teksten hoor ....eerlijk...ehhh ik heb het 21 jaar extra gehad om ze te leren kennen  ;D
Door lobbes
#10760
  pffffffffff  41  sylvia  ???
had ik je niet gegeven hoor  ;D  ;D
Door diana
#10761
zal ff gaan kijken hoor.
ze wil nu niet eten!! 3x gespuugd vandaag.
d.a gebeld heeft geen koorts!!!
blijf morgen thuis !! da niet mee naar athletiek wedstrijd v carmen , omdat ik morgen moet bellen als het nog niet gaat.
gr diana




elvis ken ik wel, maar zijn nummers niet, dus ook geen teksten ink, en al helemaal niet de titel van een nummer dat ik in verband met hem breng :o ;D
en uh, is toch ook ver van mijn tijd, ben pas 20 hoor ::) ;D :P
Door diana
#10762
mijn dierenarts is een schatje!!
net gebeld ik vertrouw het niet maar de assistente bleef volhouden morgen pas evt een plaats ze had ook geen koorts.
wilde hem aan de telefoon.
voor jou werk ik graag over diaan.
[ hij neemt me altijd serieus] kan dus om 19.45 nog terecht hoor.
schijt aan.
zit morgen zonder vervoer en de hele dag alleen met 2 honden, nu willen mijn buren wel hoor, maar niet met 2 dobers in een auto.
boy raakt nl helemal in paniek als lady weg is zelfs als er iemand thuis is, maar morgen is er dan niemand voor hem.
geen punt zei frans gewoon vanavond komen, anders lig jij op vrijdagavond weer op de bank te slapen he diaan...gewoon komen met je kind!!!
lief he.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door