Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Hitam
#9633
Wat akelig, zo´n zieke pup met zoveel pijn.

Ik denk niet dat Rob Gerritsen het zal associeren met de enting. Dat is niet gebruikelijk in de reguliere geneeskunde. Ik denk wel dat het passende homeopathische middel zal helpen. Dat kun je gewoon naast alle andere middelen gebruiken. Ik zou kijken of er een homopathisch werkende dierenarts in de buurt is.

Mail me anders even prive.
Door Joey_Arie
#9635
het enigste wat ik weet is dat ze is werken..... maar over Lenny weet ik ook nog niets..... zit ook vrezelijk te duimen dat het allemaal goed komt!!
Door Eidos
#9637
Hai lieve mensen,

Ik was op mn werk en werd daarna vreselijk opgehouden bij een vriendin van me die het even erg moeilijk heeft .... ( zou de ellende in de lucht hangen ??? ). Lenny is de nacht redelijk goed doorgekomen en heeft vanmorgen al weer iets gegeten en gedronken... Helaas zegt dit niet zoveel aangezien ze bij mijn ouders thuis de afgelopen dagen ook wat betere momenten heeft gehad. Het is dus nog steeds de vraag of het echt beter gaat met lenny  :-/.
Ik heb de informatie die ik van een aantal van jullie heb gekregen aan mijn moeder doorgegeven, bedankt allemaal nog daarvoor!!! De DA weet nog steeds niet zeker Wat het is, maar zegt dat eigenlijk alleen doormiddel van een hersenpunctie bekeken kan worden of ze inderdaad hersenvliesontsteking heeft en dat vind hij een TE zware behandeling voor zo'n jong dier die al zoveel achter de rug heeft....
Ook word er gekeken of het geen Lyme kan zijn aangezien dit dezelfde klachten kan geven...
Voorlopig zijn we dus nog geen donder opgeschoten...  :'(... Morgen word mijn moeder teruggebeld en mag ze heel misschien lenny alweer mee naar huis nemen...
Ik heb geen idee hoe dit gaat aflopen en hou dus ook mijn hart vast voor mijn moeder.... die is zo teleurgesteld  en kwaad op de DA die ze bezocht heeft en die ondanks dat ze geen idee hadden wat het is dat kleintje maar vol met rotzooi hebben gegooid en ondertussen hun zakken gevuld hebben... Ze is doodsbang dat lenny niet opknapt of ze haar kwijtraakt!!!

Hitam deze DA denkt inderdaad dat dit zowiezo niet door de vaccinatie komt ... je hebt helaas gelijk dus... Ik hoop dan ook maar heel erg dat dit inderdaad niet de oorzaak is, en dat ze lenny gauw weer helemaal gezond krijgen. Ondertussen Ligt het stuk van jou Ine over het vaccineren hier klaar in de enveloppe om opgestuurd te worden naar mijn moeder, in de hoop dat ze er wat aan heeft.

Nogmaals bedankt allemaal voor jullie steun en hulp, jullie zijn schatten  :-*

Liefs barbara
Door ester
#9638
Hai lieve mensen,

Ik was op mn werk en werd daarna vreselijk opgehouden bij een vriendin van me die het even erg moeilijk heeft .... ( zou de ellende in de lucht hangen ??? ). Lenny is de nacht redelijk goed doorgekomen en heeft vanmorgen al weer iets gegeten en gedronken... Helaas zegt dit niet zoveel aangezien ze bij mijn ouders thuis de afgelopen dagen ook wat betere momenten heeft gehad. Het is dus nog steeds de vraag of het echt beter gaat met lenny  :-/.
Ik heb de informatie die ik van een aantal van jullie heb gekregen aan mijn moeder doorgegeven, bedankt allemaal nog daarvoor!!! De DA weet nog steeds niet zeker Wat het is, maar zegt dat eigenlijk alleen doormiddel van een hersenpunctie bekeken kan worden of ze inderdaad hersenvliesontsteking heeft en dat vind hij een TE zware behandeling voor zo'n jong dier die al zoveel achter de rug heeft....
Ook word er gekeken of het geen Lyme kan zijn aangezien dit dezelfde klachten kan geven...
Voorlopig zijn we dus nog geen donder opgeschoten...  :'(... Morgen word mijn moeder teruggebeld en mag ze heel misschien lenny alweer mee naar huis nemen...
Ik heb geen idee hoe dit gaat aflopen en hou dus ook mijn hart vast voor mijn moeder.... die is zo teleurgesteld  en kwaad op de DA die ze bezocht heeft en die ondanks dat ze geen idee hadden wat het is dat kleintje maar vol met rotzooi hebben gegooid en ondertussen hun zakken gevuld hebben... Ze is doodsbang dat lenny niet opknapt of ze haar kwijtraakt!!!

Hitam deze DA denkt inderdaad dat dit zowiezo niet door de vaccinatie komt ... je hebt helaas gelijk dus... Ik hoop dan ook maar heel erg dat dit inderdaad niet de oorzaak is, en dat ze lenny gauw weer helemaal gezond krijgen. Ondertussen Ligt het stuk van jou Ine over het vaccineren hier klaar in de enveloppe om opgestuurd te worden naar mijn moeder, in de hoop dat ze er wat aan heeft.

Nogmaals bedankt allemaal voor jullie steun en hulp, jullie zijn schatten  :-*

Liefs barbara
Zucht, goh wat naar! Nogmaals heel veel sterkte en ik denk aan jullie!
Liefs ester :-*
Door Eidos
#9642
Helaas mensen, Het gaat niet goed met Lenny :'( :'( :'( :'( :'(.
Vanmorgen belde de kliniek op dat Lenny weer erg ziek was,( hoge koorts, overgeven, Stijve nek en spieren en veel pijn  ) dus Lenny moet in de kliniek blijven. Het meest lullige aan het verhaal is dat deze DA NIET wil dat mn ouders naar lenny komen. Dit zou teveel stress opleveren voor de hond  ??? :(... Als het dus fout gaat heeft mijn moeder geeneens de kans gehad om afscheid te nemen  :o >:( :'(. Ik vind dit echt belachelijk, maar ja wie ben ik....

Voorlopig ziet het er dus niet goed uit en ben ik heel erg bang dat dit kleintje het vechten voor haar leven niet lang meer aankan....

Ik weet dus ook niet echt goed meer wat ik nog kan zeggen.
Laatst gewijzigd door Eidos op vr 19 sep 2003, 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door margreet
#9643
Nee inderdaad Bar je weet niet meer wat je hierop moet zeggen alles klinkt dan zo banaal he maar desondanks zeg ik het toch maar heeeeel erg veel sterkte voor je moeder en ik hoop van ganser harte dat iemand haar kan helpen. :'( :'(
Door Jolly
#9644
wat is dat voor een kliniek he, niet eens op bezoek mogen komen  >:(, teveels tress, nee lekker in een wild vreemde omgeving zitten, met de lucht van dood en verderf om je heen en zichzelf ook nog k..u..t. voelen, dat is goed voor een pup.  :-/

Bah

Sorry moest er ff uit.

Bar meid, hou je taai en steun je moeder en bonuspa goed in deze debiele tijd voor ze. Dikke  :-*
Door sylvia
#9645
Hoi Bar,echt heel erg zeg!!!
Je moeder moet die kliniek eens bellen en recht uit vragen hoeveel kans de da denkt dat de pup heeft om op te knappen.Is dit weinig zou je moeder kunnen stellen dat gezien de kansen zo slecht zijn ze er op staat bij haar pup te zijn om haar zo nog gerust te stellen en om bij haar te zijn als het helemaal fout zou mogen gaan.Ik denk niet dat ze het dan nog zullen weigeren.l
Door Jolly
#9646
Bar, hoe is het nu met Lenny en je ouders, we zijn nu alweer later op een avond en dus bijna weer een dagje verder. Weten ze al meer, dan bedoel ik de DA's, nee zeker. Laat ff wat horen ookal weet je niets nieuws.
Door Nelly
#9647
Barbara wat erg! Ik lees dit nu pas allemaal en kon dus niet eerder reageren. Weet je nu al wat meer over de toestand van Lenny? Vind het trouwens schandalig dat je moeder er niet bij mag, zou bijna denken dat er dingen gebeuren die niet gezien mogen worden. :-/ 'k Weet nie hoor, maar als mijn hond in het ziekenhuis ligt en ik wil erbij, dan kòm ik er ook bij hoe dan ook. >:(
Sterkte, ook voor je moeder en bonuspa.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door