Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Paul_Barte
#9678
Hoi Barbara,

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Schotse herders zijn scheten........en ik kan het weten LOL. (vooral als ze klein zijn!)

Scheelt nogal hè.....een half jaar Prednison of 9 dagen  :-/
Door Eidos
#9680
Hoi Barbara,

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Schotse herders zijn scheten........en ik kan het weten LOL. (vooral als ze klein zijn!)

Scheelt nogal hè.....een half jaar Prednison of 9 dagen  :-/
Jaaaa ik ben helemaal blij !!!!

Schotse herders zijn inderdaad Poepies, schatten, lieverds, engeltjes, en alles wat leuk, mooi en lief is ;D.

Het scheeld Enorm of ze een half jaar of 9 dagen prednison zou krijgen... Gelukkig voor lenny en mijn moeder is het het laatste geworden ;D ;D

Jippiee tralalalaa ( eidos danst gezellig met me mee ;D )
Door Eidos
#9683
Saar ook hoor!! Die neemt een gebakje op Lenny!  ;D
Jam jam  ;D .... dadelijk kunnen we de tent van sven wel open gooien en een echt feessie bouwen met echte muziek ;D... ik zing namelijk best wel vals geloof ik want eidos begint al mee te joelen ;D
Door Eidos
#9685
Na die stortbui komt er nu wel veel zonneschijn Ellen ;D. Mijn ouders mochten de prednison gaan afbouwen, en Lenny is nog vrolijker ;D ;D ;D. Ze wil zelfs al af en toe spelen !!! ;D ;D.

Alles gaat dus nog steeds met de dag beter ;D ;D.

Grappig om te weten ;) Mijn moeder was van de week bij mijn zus ( die internet heeft ) en samen hebben ze op deze site rondgesnuffeld, en dus ook dit hele stuk gelezen ;D. Jammer genoeg hebben ze geen berichtje achtergelaten, maar ze vond het in ieder geval erg fijn en leuk om al jullie reacties zelf te lezen ;). Hierbij de groeten en alsnog erg bedankt voor alle steun en reacties van mijn moeder ;D ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door