Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1194378
na wat zoekwerk heb ik toch het juiste prijsvriendelijk produkt gevonden voor mijn 12 jarige collie met gewrichtsproblemen.
ik gaf momenteel biocondil(menselijk gebruik) in poedervorm iedere morgen in een yoghurt.de samenstelling per zakje poeder was  1500 gluco en 1200 chondro.
heb het een vijftal maand dagelijks gegeven en was nu verminderd naar een zakje om de dag.
lotti is een zeer grote reu en weegt 42 kg
hij stapt terug moeilijker en na wat zoekwerk via google kwam ik op de site www.glucosamine.com
daar heb ik de 2 ingrediënten apart besteld; de glucosamine en de chondroïtine in capsulevorm.
daar staat vermeld dat je na enkele maanden de chondro mag verminderen maar niet de gluco!
vandaar vond ik het makkelijk in die aparte votm.
de prijs is ook ok.
voor mijn grote hond betaal ik 51,80 euro voor 2 x 180 pillen.....kwaliteit is ook top!!!
linksonder de site vind je gebruik bij dieren.
ben benieuwd wat het gaat geven.
mijn grote hond heeft 2x2 pillen per dag nodig, een kleinere hond 2x1 pil.
ik ga met deze bestelling 3 maand kunnen geven.....voor een kleinere hond 6 maand voor deze prijs.
vind ik echt niet te duur want er wordt veel slechte kwaliteit verkocht op het net en in winkels.
groeten

Barfplaats wordt gesponsord door