Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door vagebond
#1150092
Vandaag was mijn westieklantje er met zijn opgezette bekkie. Nog nooit zoiets gezien, de kleine tandjes boven en onder waren uit elkaar geweken door het zwellende tandvlees. Verder alles idd opgezwollen. Brrrr. Ze heeft ervoor gekozen de hond niet aan het tandvlees te laten opereren/wegbranden.  Ze is nu 2 weken gestopt met de atopica, het is ietsje minder geworden. In de bijsluiter staat 2 maanden voor het wegtrekken van de bijwerkingen. In dit geval dus opzwelling. Ook de voorkant van zijn plasser was opgezet. Verder had ie wat plekken in de liezen en op de balletjes. Ik heb er foto's van gemaakt, alleen ben ik niet zo handig in het plaatsen, dus moet ik mijn man vragen.
Hondje is wel aan de diarrhee, ze gaat m nu probiotica geven in ieder geval. Jammer genoeg is ze moeilijk over te halen voor versvoer. Maar ze gaat nu 1x in de week Rodi voeren. Ze voert de brokken van de da, hypoallergene rotzooi.
Wat kan ze nog meer doen om haar hondje er bovenop te helpen? Ze geeft m ook nog omega 3 olie met vitamines, ook afkomstig van de da.

Barfplaats wordt gesponsord door