Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sandra43
#1786961
Gisteren tijdens het maken van de echo werd duidelijk dat de kanker al op meerdere plaatsen in Maud d'r buik zit.
Er zitten vlekken op de milt en de lever, er zijn lymfeklieren vergroot en er was nog wat "cyste-achtig" weefsel te zien.
Er is een bioptie gedaan maar eigenlijk hoef je niet op de uitslag te wachten om te weten wat het is. Gelukkig heeft ze van deze behandeling helemaal geen
last gehad want daar was ik toch even bang voor met zo'n naaldje 6 keer in haar buik zonder verdoving.
De bioptie werd uiterst zorgvuldig gedaan en Maud lag totaal ontspannen in mijn armen.

Vanavond nog met Maud naar Terneuzen. Wat gaan we doen.....wat kan er nog....ik weet het niet.... :'( :'( :'(
We merken met de dag dat Maud snel achteruit gaat dus er moet iets gebeuren vanavond. We zijn er als gezin op voorbereid dat we onze
allerliefste Maud binnenkort moeten laten gaan en dat ze zeker niet mag lijden.
Door DJARA
#1787085
och lieve Sandra, de tranen biggelen over mijn wangen.
Wat erg......wat erg voor MAUD maar ook voor jullie.
Ik weet niet wat ik zeggen moet...........................................................

Ik kan alleen maar zeggen dat ik jullie ale sterkte wens, en aan jullie denk.
In gedachte omarm ik jou en MAUD.
Geef haar heel heel veel knuffels van me.
Succes vanavond!
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Lizzy
#1787154
sandra43 schreef: Gisteren tijdens het maken van de echo werd duidelijk dat de kanker al op meerdere plaatsen in Maud d'r buik zit.
Er zitten vlekken op de milt en de lever, er zijn lymfeklieren vergroot en er was nog wat "cyste-achtig" weefsel te zien.
Er is een bioptie gedaan maar eigenlijk hoef je niet op de uitslag te wachten om te weten wat het is. Gelukkig heeft ze van deze behandeling helemaal geen
last gehad want daar was ik toch even bang voor met zo'n naaldje 6 keer in haar buik zonder verdoving.
De bioptie werd uiterst zorgvuldig gedaan en Maud lag totaal ontspannen in mijn armen.

Vanavond nog met Maud naar Terneuzen. Wat gaan we doen.....wat kan er nog....ik weet het niet.... :'( :'( :'(
We merken met de dag dat Maud snel achteruit gaat dus er moet iets gebeuren vanavond. We zijn er als gezin op voorbereid dat we onze
allerliefste Maud binnenkort moeten laten gaan en dat ze zeker niet mag lijden.
Oh hemel, wat vreselijk :'(. Ik hoop toch dat jullie nog een tijdje van Maud kunnen genieten. Dat ze nog iets kunnen doen. En als jullie afscheid moeten nemen, dan hoop ik dat je ooit een beetje troost zult vinden in de gedachten dat jullie alles voor haar gedaan hebben. Veel sterkte :'( :-*
Door sandra43
#1789723
Maud heeft dinsdagavond in Terneuzen een spuit l'asparaginase gehad en ze is een stuk opgeknapt. We hebben besloten nog met chemo te starten, en we zullen snel merken of dit wat gaat doen ja of nee.
Vanavond gaan we weer naar Johan de Vos en wat mij betreft beginnen we direct.
Wat Maud haar kansen deze keer zijn weet ik niet maar net wat Jeroen zegt "ik hoop dat Maud het nog een keer flikt".
Door robbiekomvoor
#1789887
sandra43 schreef: Maud heeft dinsdagavond in Terneuzen een spuit l'asparaginase gehad en ze is een stuk opgeknapt. We hebben besloten nog met chemo te starten, en we zullen snel merken of dit wat gaat doen ja of nee.
Vanavond gaan we weer naar Johan de Vos en wat mij betreft beginnen we direct.
Wat Maud haar kansen deze keer zijn weet ik niet maar net wat Jeroen zegt "ik hoop dat Maud het nog een keer flikt".
ik ga keihard voor jullie duimen!!!
Door De Geijsjes
#1790010
als er een duimsmiley zou zijn dan had ik die nu hier neergezet!
Heel veel sterkte en ik hoop dat ze het nog een keer flikt zoals je
zelf schrijft  ;) en dat jullie nog wat qualitytime samen gegund is
Door sandra43
#1953278
Maud is weer ziek... heel erg ziek :'(

Ze begon 10 dagen geleden weer wat minder te eten en sindsdien is het erg snel gegaan. Een chemo behandeling is niet mogelijk want die heeft ze net achter de rug
en haar bloed is hierdoor niet optimaal. Ze heeft 2 verschillende AB kuren gehad omdat we even dachten aan een infectie. Maar er was geen verbetering van haar toestand.
Gisteren heeft ze een injectie Paronal/lásparaginase gehad maar tot nu toe is er nog niets veranderd. Als ze hier niet van gaat opknappen vandaag of zèker morgen
dan ziet het er slecht uit voor onze allerliefste Maud. Meer kan Johan de Vos niet meer voor haar doen.

 
Door DJARA
#1953292
Oei Sandra wat een naar bericht.
Jeetje zeg, ik weet niet zo goed wat te zeggen...... :'( :cry2:

Welke kant dit ook opgaat, weet dat je al het mogelijke hebt gedaan voor lieve Maud.
Ik zou graag iets voor jullie willen betekenen maar ik zou echt niet weten hoe en wat.
Ik kan je alleen veel sterkte wensen de komende dagen en een virtuele arm om je heen slaan.

Geef Maud een heel heel warme knuffel van me als je wilt.
Ik heb veel aan jullie gedacht de laatste dagen........wilde je nog PB-en, maar heb het zo druk dat het er niet van gekomen is.... :-\

Lieve Snadra als er iets is wat ik voor je kan doen, je weet me te bereiken!!!!

Heel veel sterkte en warmte gewenst!!!! :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door