Ik denk dat het handig is om eerst eens alles op een rij te zetten.
Ik heb zo een aantal vragen over eten en de darmproblemen van jou hond
1. Wat heeft ze gegeten toen ze last kreeg van haar darmen
2. vanaf wanneer eet ze vlees (Barf), en wat precies eet ze aan vlees? Dus, als je vlees en rijst geef, dan wil ik dat graag weten, want het is mij niet helemaal duidelijk.
3. Sinds het zo slecht met haar darmen ga, wat heb je qua eten allemaal geprobeerd en hoe lang per nieuwe voedingsmiddel heb je geprobeerd.
4. vanaf wanneer gebruikt ze al de medicatie? Is mij niet helemaal duidelijk of het nu is sinds het twee weken geleden zo slecht ging, of dat ze de medicatie al een aantal keren heb gehad.
Ik las namelijk dat ze vanaf october last heeft van haar darmen.
Als ik alles zo lees, dan klinkt het alsof je barf voerden, toen kreeg de hond een darm/maag onsteking, die wilden niet goed weggaan, toen heb je brokken van aardappel en eend gegeven (hoe lang weet ik niet) en daar ben je mee gestopt om haar weer vlees te geven. En twee weken geleden ging het helemaal mis en ben je voor een scopie geweest.? Wanneer je precies de brokken gaf en wanneer je dan terug ging naar Barf is niet duidelijk

Ik vraag mij af of jij barf door zelf samenstellen of dat je toch een Kompleet Vers voer geef?
Ik zou zeker niet nu een twee drie weer van voer veranderen, gewoon vers voer zou wat mij betreft toch het beste zijn.

maar goed, dat is mijn opinie.