Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Remy*
Ik heb 2 vragen tav een zwanger teefje (dit weekend gedekt) De zoekfunctie leverde geen directe antwoorden.

1. zouden jullie een waarschijnlijk zwangere hond laten enten; het gaat om de rabiesenting?

2. ze eet momenteel CB natuur; gewoon hier mee doorgaan of bv de aktieve versie nemen?
Door Angelique
Jacquemine schreef: Ik heb 2 vragen tav een zwanger teefje (dit weekend gedekt) De zoekfunctie leverde geen directe antwoorden.

1. zouden jullie een waarschijnlijk zwangere hond laten enten; het gaat om de rabiesenting?

2. ze eet momenteel CB natuur; gewoon hier mee doorgaan of bv de aktieve versie nemen?

1) Nee

2) gewoon de Natuur geven.
Door Ine
Angelique schreef: 1) Nee

2) gewoon de Natuur geven.
Mee eens!

Over een week of 5 kun je eventueel wat meer gaan voeren, als ze opgenomen heeft.
Door hellenbanjerbo
ook mee eens: zeker niet enten en als ze drachtig blijkt te zijn meer te eten geven en eventueel overgaan op de aktieve versie van carnibest en meer maaltijden per dag. maar het allerbelangrijkste: blijf voeren op het oog. ik verbaasde me hoe mijn altijd heel matig etende border collie een veelvraat werd tijdens de dracht en lactatieperiode. en ze bleef even goed een slanke den.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door