Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#883225
Evelyn schreef: @JoNoMo,  Ik was voornemens recovetsem te gaan geven, hier zit ook arnica in. En bedankt voor het noemen van het bedrag.

@Lizzy, je maakt me weer aan het twijfelen. Ik wil liever natuurlijk ook niet dat er in haar gesneden wordt, helemaal niet als er niets is, maar nu is het bultje nog klein, dus dan is weghalen nog wat beter te doen dan wanneer het wel zou groeien... Ik ben me wel bewust dat het een heel lastige plek is, ook om te zorgen dat ze er niet aan zal zitten, misschien scheelt het nog dat het haar achterpoot betreft. Uiteindelijk willen we natuurlijk wel weten of het iets ernstigs is, en als dat door middel van een biopt niet lukt, dan blijft er niet veel over... Lastig hoor...
Oeps sorry :-[.

Maar, volgens mij staat je besluit al vast. Als het met een biopt niet lukt: denk ik dat je het gewoon weg wil laten halen. En ik kan je dat helemaaaal niet kwalijk nemen, want bultjes zijn altijd naar en vervelend! Sterkte :-*
Door Eef+Stippels
#905310
Maandag 4 februari a.s. wordt Yindra's bultje van haar poot weggehaald. Het heeft even geduurd, maar nu pas is haar teen die ze uit de kom heeft gehad goed genoeg hersteld (en twee zere poten is ook zo wat).  Dus  maandag gaat mijn meisje (voor het eerst) onder narcose  :-\
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op di 29 jan 2008, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
#907473
Sanyo schreef: Leg ook een lekker warm dekentje klaar!
Meestal hebben ze het erg koud na een narcose, is mijn ervaring.
Ja, ik heb er al aan gedacht haar fleece overall mee te nemen als we haar gaan ophalen  :) maar dat leek me even te veel gehannes voor haar als ze net wakker is.  Maar een deken mee voor in de auto is een goed idee! Hier thuis ligt ze sowieso vaak onder een deken op de bank, dus dat komt goed. Bedankt voor de tip!
Door Lizzy
#907580
Geen vitamine E of visolie meer geven vanaf nu (schijnt het bloed dunner te maken). Ik zou zelf zorgen dat je de verwarming lekker hoog hebt staan en een kruik in huis hebt. Zo'n rubbere zak. Kost niks, hoop lol van gehad. En verder zou ik zelf zorgen dat er wat bouillon klaar staat. Want vaak willen ze wel drinken maar willen ze niet eten en bouillon vinden ze vaak erg lekker. Niet teveel in een keer laten drinken, af en toe een slokkie.

Sterkte en succes :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door