Didge is een jonge gezonde reu van bijna 3 jaar. Af en toe kom ik beneden en ligt hij met zijn piemel (sorry ) er uit dek bewegingen te maken. Na een poosje ligt zijn kwakkie ernaast. Kennen jullie dit?
Ik heb geen loopse teven in huis

Moderator: Lizzy
trimsalon schreef: Weet eigenlijk niet of het hier goed staat, anders moet het maar verplaatst worden.Hij vindt ut gewoon lekker
Didge is een jonge gezonde reu van bijna 3 jaar. Af en toe kom ik beneden en ligt hij met zijn piemel (sorry ) er uit dek bewegingen te maken. Na een poosje ligt zijn kwakkie ernaast. Kennen jullie dit?
trimsalon schreef: Weet eigenlijk niet of het hier goed staat, anders moet het maar verplaatst worden.Hier geen hond maar een gecastreerd paard die met een lange leuter bij zijn 2 merries staat,hij geniet er nogal flink van zo te zien
Angelique schreef: Hij vindt ut gewoon lekkertja, dacht ik ook, maar vroeg het me af. Didge is mijn eerste reu, en verder altijd teven gehad. Vreemde is dat hij eigenlijk hlemaal geen vervelende, opdringerige reu is![]()