Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Sylvi@
Savanne heeft terug kerende :-\  ‘smetplekken' tussen de voetzooltjes vermoed dat het komt doordat ze dan door bepaald 'gras heeft gelopen.
Het lijkt dan net of ze een hotspot onder haar voetje heeft.

Verder heeft ze in wisselende mate last van jeuk op haar lijf, vooral in het gebied van de oksels en op haar pootjes en haar borst.

Ze krijgt barf (kip, geit, zalm, kalf, lam, eend, paard, rund misschien vergeet ik nog wat ohja af en toe een kwartel of duif).

Ik zit te twijfelen tussen verschillende praktijken, oa "De Kapschuur" Suzan Hordijk in Gees. Of bv Mariette Kelfkens. (of Leida Visee of Tannetje)

Ik zou graag uit willen laten zoeken waar zij zo op reageert, heeft iemand ervaring met deze eerste 2 praktijken of zou iemand me een ander da aan kunnen raden?
Door tieneke
Wat vervelend als je hond zo reageert,onze buren in Nl hadden ook een hond die deze allergie had en dat werd met prednison bestreden maar zelfs dit hielp niet  :-X het was dan ook nog een brokkenhond en een brokken-Da.
Ik denk dat jij al een hele voorsprong hebt met je barf hond qua gezondheid  ;)
Ik zou dan ook zeker een Da bezoeken die volledig achter barf staat  ;)

Barfplaats wordt gesponsord door