( natuurlijk ben ik bij da geweest en moet zo vanaaf weer om vocht te laten spuiten, maar hij blijft spugen

Moderator: Lizzy
Audrina schreef: Dat is een homeopatisch middel dat o.a. het maagslijmvlies tot rust brengt en is bij drogisten zoals bijvoorbeeld de tuinen te koop (van het merk vsm).ok dank je wel
Lil schreef: Oh ik dacht dat nox vomica een (gedrags)type was in de homeopathie, weer wat bijgeleerd.dat klopt ook,
Femke schreef: dat klopt ook,Ja precies, ik zou bij Boris als hij spuwt juist geen nox vomica moeten geven dat werkt dan averrechts... maar ik kan het niet beter uitleggen als jij doet, ik snap je wel overigens.
en vervolgens weet ik niet hoe ik het moet uitleggen. Je hebt bepaalde types in de homeopathie en daar kan een geneesmiddel bij horen.
Hetzelfde geneesmiddel heeft bij het ene type mens een heel andere werking dan bij het andere type mens. En als je bij een bepaald type mens dat betreffende geneesmiddel inzet dan kan het ook voor andere klachten werken dan bij mensen die niet bij dat 'geneesmiddeltype' horen.
Sorry dat ik het niet beter kan uitleggen, iemand anders misschien?
Lil schreef: Ja precies, ik zou bij Boris als hij spuwt juist geen nox vomica moeten geven dat werkt dan averrechts... maar ik kan het niet beter uitleggen als jij doet, ik snap je wel overigens.hahaha, gelukkig maar want daar gaat het immers om