Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Esther1963
Ik lees net toevallig wat stukjes over libido's van honden. Nu ging er bij mij een lampje branden. Wij hebben een herplaatsreu en die is nu bijna 3 jaar bij ons. Het is Manus onze Friese Staby. Manus is bij onze vereniging ingeschreven als dekreu en 2 jaar terug heeft hij 2 x een teefje gedekt waar ook prachtige nestjes uit voortkwamen. Daarna kwamen nog 3 teefjes maar die weigerde hij om te dekken, hij is heel lief en gevoelig en als een teefje piept kijkt hij naar haar hoofd of hij haar asjeblieft mag dekken maar zodra ze piepte druipte hij af. 3 teefjes zijn onverricht ter zake naar huis gegaan en we wilde hem bijna terugtrekken uit de dek. Nu is 4 weken terug weer zijn eerste vriendinnetje geweest en hij was echt helemaal door het dolle heen en hij heeft weer gedekt, 3 dagen achter elkaar. We waren (zo ook de eigenaren van de teef) superblij dat hij het eindelijk weer dekt. Dinsdag wordt er een echo gemaakt maar volgens de teefeigenaresse is ze wel degelijk zwanger (ze wordt al dikker en vertoont ander gedrag). Maar waar ik nu eigenlijk heen wil.... hij krijgt nu zo'n driekwart jaar CB (hiervoor altijd brokken), zou dit ook invloed op zijn libido hebben? Het is zo maar een idee'tje van mij hoor maar graag hoor ik ook jullie mening hierover.
Door irmaa
Esther1963 schreef: Ik lees net toevallig wat stukjes over libido's van honden. Nu ging er bij mij een lampje branden. Wij hebben een herplaatsreu en die is nu bijna 3 jaar bij ons. Het is Manus onze Friese Staby. Manus is bij onze vereniging ingeschreven als dekreu en 2 jaar terug heeft hij 2 x een teefje gedekt waar ook prachtige nestjes uit voortkwamen. Daarna kwamen nog 3 teefjes maar die weigerde hij om te dekken, hij is heel lief en gevoelig en als een teefje piept kijkt hij naar haar hoofd of hij haar asjeblieft mag dekken maar zodra ze piepte druipte hij af. 3 teefjes zijn onverricht ter zake naar huis gegaan en we wilde hem bijna terugtrekken uit de dek. Nu is 4 weken terug weer zijn eerste vriendinnetje geweest en hij was echt helemaal door het dolle heen en hij heeft weer gedekt, 3 dagen achter elkaar. We waren (zo ook de eigenaren van de teef) superblij dat hij het eindelijk weer dekt. Dinsdag wordt er een echo gemaakt maar volgens de teefeigenaresse is ze wel degelijk zwanger (ze wordt al dikker en vertoont ander gedrag). Maar waar ik nu eigenlijk heen wil.... hij krijgt nu zo'n driekwart jaar CB (hiervoor altijd brokken), zou dit ook invloed op zijn libido hebben? Het is zo maar een idee'tje van mij hoor maar graag hoor ik ook jullie mening hierover.
Misschien valt hij gewoon op Ilse  ;D ( grappig, ik ken Ilse en haar hondenfamilie.-wonen niet zo ver van mij vandaan- . ik dacht:  Manus.. daar heb ik meer van gehoord...-:)
Door macgirlie
Esther1963 schreef: -knip -
Maar waar ik nu eigenlijk heen wil.... hij krijgt nu zo'n driekwart jaar CB (hiervoor altijd brokken), zou dit ook invloed op zijn libido hebben? Het is zo maar een idee'tje van mij hoor maar graag hoor ik ook jullie mening hierover.
JayJay krijgt sinds een maand of 3 Carnibest maar nu betrap ik hem er regelmatig op dat hij tegen de bank aan staat te rijden. Ik dacht alleen maar dat hij graag bij Pepper wilde liggen. Helaas kan mijn bank niet zwanger worden anders had ik al heel veel kleine bankjes gehad  :D
't Kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn. Maar 't viel me wel op.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door