Sorry, maar ik moet even klagen.
Ik krijg Balou z'n maag en darmen niet op de rit. Niet met kvv en niet met alleen Barf. Hij heeft sinds vrijdag alleen Barf gehad. Telkens heeft hij in het begin een redelijk vaste drol, daarna dus een natte kledder er achteraan.
Gisterenmorgen een heel kleine beetje ontlasting, kledderig en dropzwart. De rest van de dag geen ontlasting meer, vanavond eerst een stevige drol, daarna een natte kledder.
Ik weet onderhand echt niet meer wat ik moet doen, 4 capsules probiotica op een dag helpen zelfs niet.
Ik ben nu weer begonnen met de chinese kruiden van Tannetje, maar dat schijnt nogal lang te duren voordat je daar iets van merkt.
Misschien krijgt hij er ook wel weer jeuk van.
Ik ben echt een beetje ten einde raad, vooral ook omdat ik dus verder geen opties heb, terug naar brok wil ik niet en kan ook niet door zijn allergie.
Ik lees hier zoveel over honden die maag/darmproblemen hadden en na overschakeling het steeds beter gingen doen.
Bij ons is dit dus niet het geval, Balou krijgt nu bijna een jaar kvv/barf en het wil gewoon niet lukken.
Elke keer als ik denk dat hij goede ontlasting heeft verrast hij me op dezelfde wandeling nog met natte kledder. Zonder weggebonden haren kunnen we al lang niet meer wandelen, wat voor hem natuurlijk ook een belemmering is in zijn bewegingsvrijheid (niet dat ze zo strak zitten hoor).
Ik zit zelfs te denken dat de giardia niet helemaal weg is, maar ja, je haalt je vanalles in je hoofd natuurlijk.
ppffffff, dat ben ik even kwijt, lucht wel op maar geeft verder geen verandering in de situatie.