Fenja schreef:
Mij lijkt het ook heel stug hoor dat het door de kippebotten komt, maar je weet hoe veel da erover denken ??? Ik heb een heel fijne da maar wat betreft voeding.. 
Ik moest maar op zoek gaan naar een brok die heel vezelrijk is.
Maar ik denk ook dat ze iets gesnaaid heeft, maar ze hadden niks gevonden. Maar het moest er ook uitgemaseerd worden, dus ik dacht misschien dan het 'ingekapseld' zat.
Ik heb de da wel wat dingen gezegd die het geweest konden zijn.
Weet je...wanneer iemand hier leest,dat de DA heeft moeten opereren omdat de hond verstopt was...maar er niet vermeld word
wat de reden voor de verstopping is...dan is het heel makkelijk om aan te nemen dat het over BOT verstopping gaat...
Nu zeg je ook:
" Ik heb de da wel wat dingen gezegd die het geweest konden zijn"...
Wat denk je dan dat het geweest is? Toch de botten of iets anders?
En het lijkt me ook dat de DA de verwijderde "verstopping" toch wel na kijkt of uit elkaar trekt of op een of andere manier uit zoekt wat het is of waar het op lijkt?
Nu kan het van alles wezen.....en ik vind het jammer dat BOT gelijk als de hoofd oorzaak word aangenomen.
Cis heeft b.v als puppy 'n halve sok doorgeslik die er door de DA met pijn en moeite aan de achterkant is uitgehaald...
Penny had ook iets ...andere honden hebben 'n stuk tennisball of slof opgevreten...verstopping kan veeeeeeeel oorzaken hebben.