Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Monique
Ben net bij de accapuncturist geweest met Kay (hernia en spondylose). Ze heeft haar voor de eerste keer behandeld. Het was een openbaring. Ik had wel al behandelingen bij paarden mee gemaakt maar nog niet bij honden. Ze was voorstander van het BARF dieet, maar ze zou bij Kay (omdat ze ook al ouder is (8)) de vis koken (vooral zalm en sardien) omdat dit anders voor haar te zwaar op de maag valt. Wat vinden jullie?
Door conleeuw
trimsalon schreef: Ben net bij de accapuncturist geweest met Kay (hernia en spondylose). Ze heeft haar voor de eerste keer behandeld. Het was een openbaring. Ik had wel al behandelingen bij paarden mee gemaakt maar nog niet bij honden. Ze was voorstander van het BARF dieet, maar ze zou bij Kay (omdat ze ook al ouder is (8)) de vis koken (vooral zalm en sardien) omdat dit anders voor haar te zwaar op de maag valt. Wat vinden jullie?
:-\ ik zie niet dat de vis te zwaar zou vallen, ik zou zeker rauw proberen voordat ik zou overwegen om te gaan koken. Maar wellicht dat andere daar meer kennis en ervaring mee hebben ;)
Door *Monique
conleeuw schreef: :-\ ik zie niet dat de vis te zwaar zou vallen, ik zou zeker rauw proberen voordat ik zou overwegen om te gaan koken. Maar wellicht dat andere daar meer kennis en ervaring mee hebben ;)
Ze krijgen hier al 2 12 maand rauw. Ze hebben ook al alles (bijna) gehad.
Wat ik wel gemerkt heb, is dat Kay vorige week de zalmkop half liet liggen.
Ze heeft er nog (na het weggehaald te hebben) nog wel een beetje aan gepeuzeld, maar niet van harte. Terwijl ze tot nu toe alles nog heeft opgegeten
Door Hitam
Geen graten of koppen koken.
Rauw is beter, maar als je het kookt dan alleen het vlees!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door