Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
#57525
Ik gaf haar als tip om met een vochtig spons of zeem over de bank te gaan, zodat de haren daarmee weg gaan. Ging ze proberen, maar asl iemand anders nog een tip heeft? graag.

De bank volledig plastificeren ;) ;D ;D
Door zurca
#57535
Jolly schreef: goh, ik heb ook zo;n schoonmoeder.
Hmmz...ikke ook ::)
De katten vind ze maar nix..Alleen maar haren, viezigheid, bacterien...
Ze kreeg haast een rolbroerte toen ik eens vertelde dat de katten, ondanks dat het niet mag, op het aanrecht komen...
Pfff gelukkig wonen ze aan de andere kant van het land..Maar als ze komen ::) :-X :-\
Door tieneke
#57536
De mensen die nog een fles Febreze hebben staan doen er onze schoonmoeders een heel erg groot plezier mee ;D ;D ;D ;D
Door Truus
#57538
tieneke schreef: De mensen die nog een fles Febreze hebben staan doen er onze schoonmoeders een heel erg groot plezier mee ;D ;D ;D ;D
Whaaaaaa ;D ;D ;D
Door Jolly
#57540
he truus, die ligt eral en dan nog kruipen die haartjes van hun er door heen, zijn net van die grasaaren .

Ik heb al gezget dat dat komt door de brokken die ze eten en dat als ze een maand lang alleen maar BB of een ander goed merk vers vlees zouden eten, dit veel minder erg zou zijn, maar dat werd natuurlijk niet gelooft. ben er dus ook maar mee gestopt. :-\ om het ze te vertellen. Chasey blijft in de bijkeuken, dan heeft hij het tenmsiet niet gedaan. ;) ::)
Door tieneke
#57541
Truus schreef:

Whaaaaaa ;D ;D ;D
Lach jij maar,alle oude muffe geurtjes zijn dan wel verdwenen ;) ;D ;D
En mijn schoonmoeder ook als ik alle berichtjes teruglees :P :P :P
Door tieneke
#57543
Jolly schreef: he truus, die ligt eral en dan nog kruipen die haartjes van hun er door heen, zijn net van die grasaaren .

Ik heb al gezget dat dat komt door de brokken die ze eten en dat als ze een maand lang alleen maar BB of een ander goed merk vers vlees zouden eten, dit veel minder erg zou zijn, maar dat werd natuurlijk niet gelooft. ben er dus ook maar mee gestopt. :-\ om het ze te vertellen. Chasey blijft in de bijkeuken, dan heeft hij het tenmsiet niet gedaan. ;) ::)
De bank dus niet plastificeren Jol??? ;D
Door jeanne
#57546
billie schreef: in de dogma staat een stukje dat
''AJAX rode bloemen festijn'' allergische reacties kan geven bij honden (en kinderen)
de Firma Ajax garandeerd dat het spul absoluut niet giftig is.
er zijn wel honden en kinderen die een allergische reactie kunnen vertonen door de sterke lucht of Na aanraking.
ze adviseren om met schoon water na te dweilen.





oooh, dat spul heb ik sinds kort ook in huis, maar de poetshulp vind het maar niks. Maar omdat de Hara op is, moet ze het daar nog even mee doen tot schoonzus een nieuwe fles Hara meeneemt. Ik denk dat ik die Ajax toch maar wegmieter, door de plee. Freule krabt laatste tijd meer als normaal, of ik begin spoken te zien die er niet zijn ::)
Door tieneke
#57551
jeanne schreef:
oooh, dat spul heb ik sinds kort ook in huis, maar de poetshulp vind het maar niks. Maar omdat de Hara op is, moet ze het daar nog even mee doen tot schoonzus een nieuwe fles Hara meeneemt. Ik denk dat ik die Ajax toch maar wegmieter, door de plee. Freule krabt laatste tijd meer als normaal, of ik begin spoken te zien die er niet zijn ::)
Het heet niet voor niets bloemenfestijn ;)
Door 202spots
#57552
[quote ]
Ik ben ook van het "daar zijn ramen toch voor"-type ;D
[quote][/quote]

Ik vind Frebeze helemaal niet stinken!!
Ik gebruik het niet veel,maar heb het wel in huis.
En vertel me nou niet dat er iemand is die GEEN lucht ververser of hoe je het noemen wil, in/bij de W.C heeft staan of hangen. :-\ ???
Dan kan je dat ook wel in de vuilnisbak gooien toch ???
Door 202spots
#57561
Maakt niet uit waar de luchtververser is...als je het gebruikt heb ruik je het toch ook op de gang?
Het gaat erom dat de lucht in huis komt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door