Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door oebaya
#59195
Schoonmaken met Farm Fresh, heerlijke citronella lucht en het ontsmet, dus kan ook de wc er mee doen (mag niet met chloor want dan breng ik de sceptic tank van slag), verder dweil ik met vloeibare zeep die biologisch afbreekbaar is en hele vuile vloeren worden met de stoomreiniger bewerkt (kan ik aanraden). Staan in één toilet nog 2 spuitbussen, maar denk niet dat ik ze vervang, er is een raampje dat open kan en in het andere toilet heb ik een potje staan met wat wattenschijfjes waarop wat lekker geurende olie is gedruppeld, ook daar kan een raam open en voor koude dagen is er een afzuiger geïnstalleerd.
En wie toch een luchtje wil spuiten in de wc, misschien deze tip: koop op de markt een fles van die eau de toilette (ze hebben daar van die namaak geuren) en zet die in de wc. Ruiken lekkerder dan die spuitbussen.
En als schoonmoeders komen: gewoon vertellen dat het jouw huis is en dat jij er in wenst te leven zoals jij wil.
gr.
Nicolette

Barfplaats wordt gesponsord door