Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Yvonne ter Hedde
Hallo, onze hond Ardo is elf jaar en gebruikt al 9 jaar enurace, dat helpt niet meer, nu ben ik sinds vrijdag 18-8 begonnen met propalin helpt ook nog niet echt, hoelang duurt het voordat het werkt en kan ik ook nog een homeapatisch middel hierbij gebruiken? van propalin mag ik van de dierenarts 3 x 125 cc geven.Hij zegt dat dit het einde van de hond is als dit niet aanslaat. Maar verder is hij nog hartstikke goed. Wie heeft er tips voor mij? Iets van homeopathie misschien ?
Door Ziviaantje
Toevallig had ik het laatst met mijn dierenarts over propalin ( ik gebruik ook enurace. nou ja, mijn hond dan hè  ;) , met de hoogste doserring gaat het gelukkig goed ) en die zei dat propalin binnen een week of 2 moet werken, anders zal het waarschijnlijk nooit helpen. Ik heb even gegoogled voor je en kwam wel luiers tegen :http://www.petdiapers.com/  Ik weet niet of die ook in Nederland te koop zijn, maar als niks meer helpt is het misschien een optie.
ook kwam ik dit tegen :  http://www.huisdierendokter.nl/inincontinentie.html ,een natuurlijk middel bij incontinentie. Misschien dat iemand anders ervaring heeft met dit middel.
Door Sanyo
Hier werkt de Propalin al binnen 2 dagen!

Toen mijn oudje ineens heel erg incontinent werd, door andere problemen (diabetes insipidus) die nu met medicatie onder controle te houden is, heb ik een Pull-Up luier voor kinderen van de Kruidvat gebruikt.
Een gat er in geknipt voor de staart. Bleef goed zitten, hond vond het geen enkel probleem en werkte perfect!

Een incontinente hond hoeft toch niet het einde te betekenen? Voor mij in ieder geval niet, hoor!
Door felina
je kunt online "incontinent stop"bestellen, kans dat dat helpt. Voorts kun je je hond een onderbroek aantrekken met een tenalady. Klinkt misschien raar, maar daar wennen ze zo aan. Even gaatje knippen voor de staart.
Het zijn chineese kruiden te bestellen bij:
www.huisdierendokter.nl
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door