Ik moet verdorie elke twee weken met de knipperd in de weer

Moderator: Lizzy
Judith van Sam schreef: Ja, dat is natuurlijk een belangrijke factor. Maar na twee weken kan ik weer een halve centimeter van die nagels afknippen, en dat vind ik best veel...Dat is inderdaad wel erg veel
Judith van Sam schreef: Ja, dat is natuurlijk een belangrijke factor. Maar na twee weken kan ik weer een halve centimeter van die nagels afknippen, en dat vind ik best veel...Dat is zeker veel... Ik knip bij Linga eerder mm eraf. En ik heb ook het idee, naarmate ze ouder wordt, dat het steeds minder vaak nodig is. Vreemd! Ik zal eens denken en speuren. En bij beide honden dus?
Lizzy schreef: En bij beide honden dus?Yup! En bij Sam eigenlijk nog erger dan bij Bruin... Zelfs de intensieve fietstraining voor de UV-proef deed daar niets aan af...
Elise schreef: Die van Fieps groeien ook zo hard, en die moet ik dus ook vaak knippen. Ze slijten bij haar ook anders dan bij de Spijker, die knip ik namelijk nooit (gaat ie gillenOww, ik heb hier ook zo'n jankerd. Als je nog maar naar zijn nagels wijst, begint hij al te loeien. Maar eerdaags moet hij er toch echt een keer aan geloven...).