Moderator: Lizzy
avalon schreef: Bij een ingescheurde nagel knip ik die meestal net boven het scheurtje af. Ook als ik daarbij in het leven zit. Ik heb dan ook bloedstop om het op de nagel te doen zodat het bloeden weer stopt.Dan moet ik zo ongeveer de hele nagel afknippen
Sander schreef:
Ik zou dat zelf ook niet doen Sander en aan een Dierenarts over laten.
Snap Avalon wel, zij heeft er een opleiding voor.
Of je moet even naar haar toe
Dan moet ik zo ongeveer de hele nagel afknippenLijkt me niet zo geweldig.
![]()
Leo schreef: <<af alleen die brandde het dicht>>Soldeerbout
waarmee?
Sander schreef: Ook als het om een hele nagel gaat? Dat bloedt dan toch als een rund?Dat kun je idd beter aan een da overlaten. Ik had begrepen dat het tot aan het leven was en niet de gehele nagel
Sander schreef: De nagel is in de lengterichting gescheurd. Bijna over de hele lengte. Alles zit er nog gewoon stevig aan, alleen zit er dus een scheur in.Als je het zou lijmen is de kans groot dat de hond er aan gaat zitten bijten. Ook als je het gewoon zo laat zit de kans er in dat hij het stuk gaat bijten. Beter is dan om ff naar de DA te gaan.
avalon schreef:Ik had begrepen dat het tot aan het leven was en niet de gehele nagelHet is niet in het midden gescheurd, maar meer aan de zijkant. Daar het leven denk ik vooral in het midden zit, weet ik niet of de scheur ook tot in het leven loopt. Snappie?![]()