Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Paul_Barte
#58722
Truus schreef:
Ja..nog heeeeeel lang :'( :'( :'(
Waarom moeten die trutten ook loops worden >:( ;D
Vaak gaan ze ook overdreven schoonmaken ;D ;D ;D
Door sharpie
#58783
Mijn reu is meestal rond de 15de of 16de dag hevig geinteresseert en en dat duurt dan ± 6 dagen, dus ongeveer op de 21de dag van de loopsheid is het hier over.
Door ine
#58784
Paul_Barte schreef:

Vaak gaan ze ook overdreven schoonmaken ;D ;D ;D
Heb jij teven? ;)
Maar, voor iedere teef is het anders! Let gewoon goed op je meisje, kijk, wanneer ze staat!
Misschien helpt je dat bij een volgende keer!
Mijn teven zijn op verschillende tijden tijdens de loopsheid, dekrijp!
Ik heb eigenlijk maar een dag of 5 problemen met mijn reuen!
Nu kan dat veranderen, want de komende loopsheid van de jongste teef, mag de oudste reu dekken!
Tot nu toe was het een klein probleem tijdens de dekrijpe periode, ik hoop, dat dat na de dekking zo blijft!
Door sharpie
#58787
Ja, idd het is voor iedere teef anders, daar heb je gelijk in Ine.
Het was alleen 1 voorbeeldje ;)
Door ine
#58790
sharpie schreef: Ja, idd het is voor iedere teef anders, daar heb je gelijk in Ine.
Het was alleen 1 voorbeeldje ;)
Hoi Sharpie, ik had ook niet op jou gereageerd hoor! ;)
Je zou bijna zeggen jammergenoeg is het bij alle teven niet gelijk! :)
Net als dat het erg veel kan verschillen in tussenliggende tijd (5mnd en 12mnd), zo kan het ook verschillen in dekrijpe periode! Mijn oudste rond de 17de dag, mijn jongste rond de 10de dag, toch een hele week verschil! ;)
Door ~anna~
#58798
Als pup had mijn reu een vriendinnetje een franse buldog gestroomd net als hem en even oud.
Toen ze 6 maanden was werd ze voor het eerst loops en begonnen de reuen oog voor haar te krijgen zo ook mijn reutje.Hij heeft toen een Duitse dog op afstand weten te houden want het teefje was van hem ;D Vorig jaar hebben we nog getraind met een loopse teef in de groep dezelfde avond werd ze gedekt ik had het niet eens gemerkt dat ze loops was.
En hij mag gewoon op het trainingsveld niet snuffelen oftewel vlaggetjes zetten ;D
De pup is een teef en dit jaar gaat het dus gebeuren dat ik zelf te maken ga krijgen in huis met en loopse teef ::)
dus dat word goed opletten.Haar moeder was rond een jaar voor het eerst loops ben benieuwd ;D
Laatst gewijzigd door ~anna~ op vr 27 feb 2004, 08:34, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door