Het ziet er niet zo best uit voor de hond

In eerste instantie was het nog: het kan ook dat de tumor goedaardig is en er zou geopereerd gaan worden. Dat de hond last had van haar keel had niks met de tumor te maken.
Gister heeft de hond toch nog een bloedonderzoek gehad en 's avonds is mijn vriendin gebeld. Het zag er niet goed uit. Lever en nierwaarden waren giga hoog

en dat terwijl ze een halfjaar geleden nog meer dan prima waren. Netjes voor een hond op leeftijd werd tegen haar gezegd. Nu lijkt ineens vanalles mis, wordt ze ook niet geopereerd maar gaan ze maandag a.s. een echo op de buik uitvoeren

Ze had ook weer van een vriend gehoord dat er een soort ziekte was die blijkbaar alleen bij Berners voorkomt (weet de naam ff niet meer) en als ze dat heeft, kan het zo snel achteruit gaan dat ze binnen een maand overlijdt. Zij denkt dus, omdat Gentle nu vanalles mankeert ineens, dat haar hond dat heeft.
Ik denk nog steeds dat de narcose van vorige week er in gehakt geeft, dat dat net de druppel was ofzo. Maar goed, we wachten weer af.
Ze begon nog wel over nierdieetbrokjes en dat heb ik afgeraden, ik hoop zo dat ze toch over wil stappen op versvlees maar ik vrees het ergste

En misschien blijkt straks dat ze toch zeer snel zal overlijden dus dan haalt versvlees ook niks meer uit.....