Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door geer
#39970
Hitam schreef: Als ik het verhaal zo hoor is er geen sprake van allergie, dat zou namelijk niet verbeteren met tryplase. Maar heeft ze een EPI (exocriene pancreas insufficientie).
Daar helpt de tryplase heel goed voor. Lekker op houden en als ze weer wat aangekomen is kun je best nog een keertje vers proberen, heel voorzichtig.
Zie je! Dabedoeliknou...
Maar inderdaad helemaal geweldig dat het nu zo goed gaat!! :D
Door marleen
#39990
Hoi allemaal,

De allergie was al weg, mits hij geen andere dingen eet. Nu ben ik geen da maar zoals ik het nu zie is dat die tryplase meewerkt aan de vertering van zijn brok waardoor hij meer voedingsstoffen op kan nemen.
Hitam is tannetje toch? We zijn ooit met Aidan bij je thuis geweest om Bibi te halen. Hij ging toen stuiterend door je kamer, terwijl hij thuis altijd ziek en zielig in een hoekje lag.
Aidan had op de waltham geen ontstekingen meer en poepte netjes 3 keer per dag (voorheen 15 keer) was wat actiever en gelukkiger. Maar hij bleef zo idioot mager en wat sloom voor zijn leeftijd. Ik was al zover dat als iemand opmerkte "wat is hij mager" om er met een riotgun achteraan te gaan, zo zat was ik het. Tja en wie weet als die vertering beter gaat kan ik over een tijd gaan experimenteren om hem af en toe wat "gezonds" toe te stoppen. Maar voorlopig ben ik al zeer in mijn nopjes met wat we in 1,5 maand hebben bereikt.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#40015
Dat was lang geleden! Volgens mij weet ik het nog wel.
Ik elk geval voorzichtig zijn met nieuwe dingen. Laat hem eerst maar eens flink aansterken.
Door 202spots
#40088
Hey Marleen!!!
Ik lees Aidan's verhaal ook net!!
Wat vreselijk fijn voor hem en jullie dat er eindelijk iets is wat resultaat heeft!!!
Geweldig hoor! ;D
Dory
Door marleen
#40166
Hoi tannetje,

Wij waren de eerste die bibi bij je kwamen halen.
En als je het niet meer weet is dat ook niet erg hoor, haha.
groetjes marleen
Gebruikersavatar
Door Hitam
#40516
Ja, ik weet het weer, je was inderdaad de eerste. Toen verkocht Corine nog Bibi en was er nog geen Carnibest.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door