In eerste instantie leek alles in orde. Ze gaf geen kick en ik mocht haar gewoon betasten. Echter begon ze zo'n 2 uur later met haar staart te kwispelen. Op het eerste gezicht niets vreemd. Maar het houdt niet meer op.
Wanneer ze ontspannen ligt slaat haar staart op de grond en in de rondte. ze draait zich regelmatig abrupt om alsof het irritant voor haar is. Ook komt ze regelmatig abrupt omhoog en hapt op kijkt ze richting staart/achterkant.
Ik heb de dierenarts gebeld en die dacht in eerste instantie aan een hersenschudding. Omdat het zo snel gegaan is dacht ik misschien over het hoofd gezien te hebben dat er iets met haar kop gebeurd is. Maar nu, ik geloof er niet zo in. Ze is volledig helder en als ze zich inspant lijkt de staart ook onder controle. Ze wil wel continu naar buiten, terwijl ze dat anders nooit wil. Eenmaal buiten hangt haar staart er ook rustiger bij dan binnen.
Iemand enig idee of dit daadwerkelijk een hersenschudding kan zijn of toch iets anders? En de andere vraag: aankijken zoals de dierenarts zegt of toch maar eigenwijs zijn en wel laten checken?