Mijn vragen:
Waar zou dit aan kunnen liggen, kunnen z'n darmen nogsteeds wat gevoelig zijn van de vetbol en de oliebol, of kan het met het wisselen van z'n tanden te maken?? (heb ik ergens gelezen, dat honden daarvan aan de dunne kunnen raken)ik heb nl vanmorgen weer een tandje gevonden, een hoektand!
Kan het misschien ook zo zijn dat de hond van de visite een virusje bij zich had en dat Jamie die heeft opgepikt omdat de darmen nog wat gevoelig waren?
En mag je een pup/jonge hond (nu 5 ruim maanden) eigenlijk wel 24 uur laten vasten, loopt hij dan geen tekorten op?? Ik heb Jamie al wel eens overdag 10 uur laten vasten, en dan is hij echt uitgehongerd als ik hem dan een klein beetje (ong 75 gr) eten geeft (de diarree is dan wel over). Ik durf dit niet te vaak te doen omdat ik dan bang ben dat het slecht is voor z'n groei. Hij barst namelijk nog wel steeds van energie en rent en speelt erg veel.
Dan nog even over de Okugest, de afgelopen weken (vanaf nieuwjaarsdag) heeft Jamie al regelmatig Okugest gehad (max 3 tabl per dag, maar soms ook 3 dagen niet). Hoeveel mag ik hem hier eigenlijk van geven, en is het, ondanks dat het natuurlijk homeopatisch is, niet schadelijk dat hij dit zo regelmatig krijgt???
Tot zover mijn vragenwaslijst..