Mijn Am Bulletje Gandor, vandaag psies 9 mnd oud, is op 28 november j.l. aan zijn linkerelleboog geopereerd. Hij had LPC en OCD.
Afgelopen vrijdag zijn we terug geweest naar Gent voor de eerste controle. Omdat het 2 weken geleden zo slecht ging met 'm (hij was toen net een week zonder Rimadyl) waren we terug gegaan naar onze eigen DA en moest hij weer aan de Rimadyl.
Gent zei dat we direct moesten stoppen en dat hij best pijn mocht hebben. Dit ook in de hoop dat hij wat rustiger zou worden.

Nu is het maandagochtend en rustiger is hij inderdaad wel. Zo rustig dat hij gewoon bijna niet wil en kan lopen. Er zit een ei op zijn poot de laatste 2 weken, maar die is nu verdriedubbeld.
Gisteren was ik op een Am Bull wandeling waar ik de eigenaar van Gandor's opa heb gesproken. Hij zei gisteren al:" Zorg dat je ontstekingsremmers vind die niet pijnstillend werken. Laat ze evt ook een drain aanleggen. Jouw hond en jij voelt zelf wel aan dat er iets niet goed is. Daar hoef je geen DA voor te zijn. "
Mijn DA uit Terneuzen werkt ook in Gent en die was gelukkig erbij vrijdag tijdens de controle in Gent. Maar ze heeft duidelijke instructies gekregen dat hij geen pijnstillers mag, tenzij hij de poot niet gebruikt. En ook dan maar voor max. 3 dagen.
Als ik nu bel, (hij loopt op zijn pols voor zover mogelijk, dus gebruikt de poot wel) gaat ze zeggen dat ik het gewoon aan moet kijken.
Dus nu een andere maar niet verboden weg.....
Weten jullie een natuurlijke onstekingsremmer die NIET pijnstillend werkt ?????????????????