Moderator: Lizzy
Helen schreef: Balou was loops met 6 maanden is me verteld en Kuma met ruim 11 maanden. Kuma was echt ruim 2 maanden ervoor al heel aantrekkelijk voor reutjes.nou volgens mij is Jazz nu ook aantrekkelijk aan het worden voor reutjes, ze zijn wat haar betreft momenteel alleen maar lastig, anders speelt ze graag met reuen, maar nu
Helen schreef: Ik kwam trouwens in het bos een man tegen met een hondje waar Kuma vaker mee gespeeld heeft. Dat teefje van ong 13mnd oud was nu doodsbang voor andere honden opeens. Ik vroeg die man hoe het zat en hij vertelde dat zijn zoontje (sukkel........ohjeeee.....dat bedoelde ik dus![]()
) haar even een plasje liet doen in haar 3e week en dat hij helemaal in paniek eraan kwam rennen. Was er een lab reu opgesprongen en die klemde haar zo stevig vast dat toen papa op het veldje kwam en hem eraf wilde trekken dat niet lukte..En toen zaten ze vast. De teef was volledig onwillig en in paniek. Sindsdien is ze doodsbang voor andere honden. Ik vroeg die man of ze haar leeg hadden laten spuiten. Maar dat hadden ze niet gedaan....Pups leek ze wel leuk....Over gebreken en problemen en uberhaupt de gang van zaken bij de dracht hadden ze niet nagedacht.
Bianca_Cailin schreef: ohjeeee.....dat bedoelde ik dusAls je goed oppast is er niets aan de hand. Wij gaan naar bossen waar honden niet los mogen lopen en dan loopt Kuma aan de lange lijn. Regelmatig mag ze ook stukken los, maar alleen als we in de wijde omgeving niemand zien. En ook niet in de tweede week( dan zijn de meeste honden in hun vruchtbare periode). We fietsen veel en hebben ook zo gewoon veel pret. De tijd vliegt zo om en dan kunnen we weer naar andere bossen.![]()