andres schreef:
Wij zijn vorige week begonnen met Carni Best Lam (met kip en rijst). Door omstandigheden (7 dagen) even over op Bandit Lam maar we hadden de indruk dat de jeuk toe nam. Sinds gisteren weer terug op CB (lam). Ik ben van plan om het eventjes aan te zien, misschien is het toch een reactie op Bandit (??). Als we de volgende week nog meer problemen krijgen stap ik denk ik over op CB (eend). Ik weet het anders ook niet meer. Ik zal morgen in ieder geval ook DA de Koning bellen voor vervolg. Overigens is zelf samenstellen zeker een otie. Dank Andre
Oh ja we geven sinds twee dagen Probiotica voor de darmpjes. Zou dat de oorzaak kunnen zijn?
Probiotica is alleen maar goed in deze periode en daar kan het zeker niet aan liggen.
Denk eerder aan de rijst of andere granen,ik zou heel snel op een kvv zonder ook maar 1 korrel graan overstappen

De Cb eend is dan een goede keus,je kan ook de Cb diabetes gaan voeren,deze is ook geheel zonder graan.\
Nog beter is zef samenstellen nartuurlijk,de hond geniet hierdoor nog vele malen extra van zijn eten.