Naahhh ik wilde toch eerst maar even anabolen proberen

Moderator: Lizzy
sylvia schreef:wil hij haar in laten slapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Peet schreef:Als ze ligt of zit kan ze eigenlijk niet opstaan of er moest stress aan te pas komen zoals bij de DA. Ik dacht aan een anabole injectie want als het weer beter wordt (warmer en niet zo vochtig weer) dan heeft ze er geen last van.huh?
Da's wel erg rigoreus!! Wat heeft ze dan? DM of zo?
Als ze wel kan lopen en geen pijn heeft, waarom dan maar meteen inslapen?????![]()
![]()
![]()
![]()
Peet schreef: Dat klinkt idd als DM. Beau heeft het al sinds zijn 7e....bij de ene hond gaat het sneller dan bij de andere. Ik geef Beau al heel lang St Janskruid, dit helpt het herstel van beschadigde zenuwen. Ik merk toch dat de progressie bij Beau echt heel langzaam gaat.....hij is nu 11,5...maar toch...het vordert welOke kom maar op alle ideeen en middelen zijn welkom....'t is een kl*te aandoening en verder niets aan te doen...immunprobleem en daar weten ze gewoon te weinig van....sterkte ermee en doe maar lekker anabolen hoor! Geef ik Beau ook
...ondanks z'n nieren...
Peet schreef: Vit B complex is ook goed (tip van Tannetje). St Janskruid koop ik gewoon van huismerk Etos ofzo, hoeft niet specifiek van VSM, mag natuurlijk wel.Ja mijn DA zij ook al vitamine B geven
Ze heeft verder geen artrose, toch?
O ja, en wat heeeeeel belangrijk is, is goede voeding![]()
.
Sonja schreef: Lekkere hork die da!Veearts he![]()
ine schreef: Het drukt je ineens zo met je neus op de feiten!Welke AS bedoel je Ine?
Ok, we geven niet zo snel op, maar hoeveel mensen hadden al "ja ok" gezegd?
Ik hoop, dat je Eden nog een poosje bij je mag houden, het is een lekker ding en wie weet, met andere middeltjes en die AS!!!
Ik duim voor haar! (en jou)![]()