Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Breezer
Het zal vast al vaker gevraagd zijn, maar welke bijwerkingen kan groene leem hebben bij de hond??

Breezer heeft namelijk last van wat bultjes over z´n lijf, en hij verhaard nogal. Ook heeft hij gigantisch veel snot in z´n ogen en hoest hij regelmatig wat slijm op. De bultjes zouden eventueel ook nog kunnen komen omdat ie in de brandnetels heeft lopen rollen, maar dan zouden ze nu toch al wel weg moeten zijn.

Maar omdat ik een week geleden begonnen ben met groene leem dacht ik dat het hier misschien wel van kwam.

Ik had het al geprobeerd via de zoekmachine, maar als ik groene leem in typ dan krijg ik maar 1 topic te zien. En als ik bijwerkingen in typ dan krijg ik 300 vermeldingen, en heb eerlijk gezegd geen zin om die allemaal door te spitten. Dus daarom maar even op deze makkelijke manier.
Door Lizzy
De enige bijwerking die ik zou kunnen bedenken is het ontgiften van het lichaam. Dat kan wel met verharen en pukkeltjes en snot gepaard gaan, maar hoesten? Nou nee, ik denk niet dat dat een symptoom kan zijn..?
Door Breezer
Okay dus ik kan er vanuit gaan dat de meeste dingen met het ontgiften te maken hebben. En dat hoesten zal misschien wel komen doordat hij een kou´tje gevat heeft vrijdag na het zwemmen. Er stond daar best een koude wind waar we wandelde. Ik kijk dat hoesten nog wel even aan dan.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door