Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Vorige week begon Loebas te niezen. Ik ben meteen gestart met Vit C en echinacea te geven en na een paar dagen was het over. Hij niest nu alleen nog als hij zich heel erg druk maakt.
Waar ik al bang voor was gebeurde ook: Sunday begon een paar dagen later ook te niezen, alleen waar Loebas 1 of 2 keer nieste, heeft Sunday niesbuien waar hij 10 keer achter elkaar niest. Ook met hem begonnen met echinacea en vitamine C. Gisteravond laat voelde hij zich echt lamlendig, heb hem toen 3 keer met tussenpozen van een uur 30 druppels echinacea gegeven. Vanmorgen nog niet echt het gevoel dat het opgeknapt was, volgens mij heeft hij ook wat koorts erbij. Ik kijk het nog aan met de echinecea en vit C, en anders dan moet ik toch maar eventjes met hem naar de D.A.

Vreemd he, dat hetzelfde virusje zo verschillend verloopt bij 2 honden. Sunday zit op het moment 'mentaal' niet echt lekker in zijn vel, misschien dat het daardoor harder aankomt?

Barfplaats wordt gesponsord door