Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Helen
#32047
Oh jeetje, wat is dat schrikken zeg....Is ze echt nooit kreupel geweest of zo vroeger? Dan moet ze echt een behoorlijke bespiering gehad hebben wilde ze nog zo fit zijn..Nou heel veel succes en sterkte!

groetjes Helen
Door SHIVA
#32097
jeetje jolanda wat erg voor je hondje ayra
ik hoop voor jullie dat alles toch weer goed komt
heel veel sterkte ermee
gr shiva
Door Ayra
#32099
Helen schreef: Oh jeetje, wat is dat schrikken zeg....Is ze echt nooit kreupel geweest of zo vroeger? Dan moet ze echt een behoorlijke bespiering gehad hebben wilde ze nog zo fit zijn..Nou heel veel succes en sterkte!

groetjes Helen
Nee nooit, altijd een spring in 't veld :D in september had ze wel aan haar andere poot de knieband behoorlijk verrekt, dat was misschien al een beetje een voorteken. zou kunnen doordat ze het anders ging belasten kreeg ze last van haar knie.
Door Ayra
#32100
Ik heb ook de gel van traumeel, ze heeft nu wel een kaal kontje dus ik kan mooi smeren nu. Of zitten de beschadigde spieren daarvoor te diep?
Door avalon
#32102
Sterkte met Ayra Jolanda. Dat is echt schrikken als je zoiets meemaakt. Ik doe met mijn honden ook behendigheid en jouw verhaar herrinnerd er mij weer aan dat ik echt een keer foto's van Angies heupen moet laten maken. Ze is al een keer kreupel geweest en heeft ook al een keer gehad dat ze het zomaar ineens uitgilde van pijn. Ze had toen pijnin haar rug. En als ik jouw verhaal zo lees :o. Ik hoop dat het goed gaat komen met Ayra, geef ze maar een vette knuffel en een lebber van Avalon en Angie. :-* :-* :-*
Door jeanne
#32114
Oei, ik lees dit nu pas!
Wat vreselijk om je hond te moeten zien lijden.
Ik wens jullie dan ook heel veel sterkte toe! :-*
Door Lupa
#32128
nou jolanda ook van deze kant heel veel sterkte!!
ik ken een hond die nu 13 is een bij haar 2 jaar is zwaar hd gekonstateerd, ze krijgt gluco......nogwat(zie hitam reactie) en ze dartelt nog vrolijk rond.
Door Ayra
#32148
bedankt voor jullie medeleven allemaal :-* :-*. Het gaat hardstikke goed met Ayra. Ze krijgt natuurlijk nog wel een boel pijnstillers, maar ze voelt zich duidelijk goed :D ze ligt wel de hele tijd rustig op haar matrasje gelukkig, maar toen Rene thuiskwam moest ik wel effies ingrijpen ;D Ze was veeelste blij! Als ik met haar naar buiten ga voor een plasje dan heb ik wel steeds nog voor de zekerheid een doek onder haar buik langs die ik vasthou. Maar ze loopt volgens mij al best goed ;)
Door Ayra
#32244
Ayra schreef: Ik heb ook de gel van traumeel, ze heeft nu wel een kaal kontje dus ik kan mooi smeren nu. Of zitten de beschadigde spieren daarvoor te diep?
nog een keertje ;)
Door Femke
#32477
Hoi Jolanda,

Al sla je me neer, ik zou het niet weten van die traumeel gel. Wilde toch ff antwoord geven omdat je dat nog steeds niet van iemand gehad had (niet dat je er zoveen aan hebt maar alla.... Maar....baat het niet dan schaadt het niet toch?
Door avalon
#32479
Ayra schreef:

nog een keertje ;)
Mij lijkt ook baat het niet dan schaad het niet, maar pin me er niet op vast. Ik weet niet of het insmeren haar pijn doet. Vind het zelf niet prettig als ik spierpijn heb om daar gemasseerd te worden.
Door Ayra
#32635
sylvia schreef: Hoi Jolanda ,hoe is het ondertussen met Ayra ?
Gister was ik er nog niet zo zeker van, maar vanmorgen ging het al een stuk beter :D ze liep hardstikke goed! Als ze sneller wil gaat ze wel op drie pootjes maar daar zijn we ook nog lang niet aan toe ;) Voor de rest slaapt ze nog best veel maar dat lijkt me wel logisch. Ik zet hier nog even een foto van de wond neer, het is onderhuids gehecht en ik heb geen flauw idee hoe dat er uit hoort te zien. wat vinden jullie?

Afbeelding
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door