Moderator: Lizzy
geer schreef: Wij doen dat ook (ik werk bij een homp. Da, Tannetje Koning)... Wij vragen mensen ontlasting mee te nemen, dan kijken wij die na op wormen. Als er namelijk geen wormen (of meestal eitjes) worden gevonden, dan is het totaal overbodig om te ontwormen! Ontwormen helpt alleen wanneer er ook daadwerkelijk wormen zijn, anders maakt het meer kapot dan dat het goed doet!Je zegt er wel bij dat het van de hond moet zijn he?
Truus schreef: Mijn dierenarts zou dit nooit uit eigen beweging vragen. Goede Dierenarts heeft jouw zus zeg.Geweldige Da dat is het zeker! Dit is er tenminste een die niet naar de centen kijkt maar handelt naar het belang van het dier!!!
Zelf vragen is natuurlijk altijd mogelijk , maar dit is echt uniek.
fester schreef: Geweldige Da dat is het zeker! Dit is er tenminste een die niet naar de centen kijkt maar handelt naar het belang van het dier!!!Is deze Da ook voor versvlees?
fester schreef: Geweldige Da dat is het zeker! Dit is er tenminste een die niet naar de centen kijkt maar handelt naar het belang van het dier!!!Welke DA was het?
Truus schreef: Je zegt er wel bij dat het van de hond moet zijn he?Dat is een goeie!![]()
Truus schreef: Je zegt er wel bij dat het van de hond moet zijn he?Shit, Helen zou toch niet iets anders in die envelopjes stoppen he?!..............![]()
Truus schreef: Je zegt er wel bij dat het van de hond moet zijn he?Whahahaa![]()
geer schreef: Welke DA was het?Dr J de Vos uit Terneuzen van dierenkliniek de Ottenhorst! We moeten altijd ongeveer 1 uur rijden om daar te komen maar dat hebben we erg graag voor over![]()
Doedels schreef: WhahahaaJa ik ookIk ben benieuwd hoeveel mensen er inmiddels door Tannetje zijn ontwormd.
geer schreef: Shit, Helen zou toch niet iets anders in die envelopjes stoppen he?!..............Zeker wel shit. De vraag is alleen van wie?![]()
![]()
![]()
geer schreef: Shit, Helen zou toch niet iets anders in die envelopjes stoppen he?!..............Kan je het ook naar Tannetje opsturen dan ????![]()
![]()
![]()
Truus schreef: Is deze Da ook voor versvlees?Hij laat dat in het midden en doet er niet echt een uitspraak over. Hij praat je in ieder geval niets aan.