Joey is nu anderhalf jaar oud en voortdurend hypersexueel. Het is van nature een heel lief, vriendelijk en rustig hondje die graag met andere honden speelt.
Alleen de laatste tijd is dat eigenlijk niet meer te doen. Hij is veel te opdringerig naar andere honden, er wordt bij reuen aan de piem gelebberd en teven worden direct besprongen. Loslaten gaat haast niet meer als er andere honden zijn want hij gaat er gewoon met die andere honden en dien baas ervandoor, hij let gewoon totaal niet meer op mij. Omdat ik dacht dat dat wel te trainen was met aandachts-oefeningen ben ik een paar weken geleden begonnen met clickertraining maar zelfs daar houd ik hem niet bij de les, hij eet zn beloning nog niet eens als ik het voor zn snuit houd, kijkt alleen naar de andere honden die los aan het trainen zijn terwijl hij nog aan de korte lijn moet. Het is niet de training, hij leert thuis heel goed, maar de andere honden

Met wandelen loopt hij van plasje naar plasje om er gedurende 5 minuten zn neus in te douwen en te kwijlen en klappertanden.
Ook onze kat moet er aan geloven, hij zit voortdurend haar oren te soppen en als het ff lukt wipt 'ie haar ook nog. Net tijdens de training stond hij gewoon in het luchtledige te rijden. Hij was weer zo opgewonden dat hij schuim kotste

Dit wil ik echt niet langer zo met hem. Dit kan ook voor hem geen lolletje zijn.
Mijn optie top 3 is:
1. Prodier geslachtsdrift
2. Chemische castratie
3. Castratie
Wie kan aan de hand van mijn verhaal uit eigen ervaring mij hierin adviseren??!?!?!!?