Het is eigenlijk meer een hypotetische vraag:
Maar Chasey heeft wel met de lege ratten/muizenvoerkist lopen slepen.
Omdat op het bedrijf wel tientallen van die doosjes(papieren, in de voerpotalen van de schuren)) en kistjes( buiten de hokken bij /onder de voersilo's) staan.
Wil ik dus weten wat te doen indien ik denk dat een hond eventueel een hapje ervan heeft gesnoept of dat er 1 met de kist aan de wandel is gegaan.?
Meteen naar de Da, dat snap ik ook wel, maar wat kan ikzelf ook doen om het eventueel te vertragen? Of is er echt helemaal niets wat je dan doen kan?
Op de kisten liggen altijd al 2 stoeptegels zodat deze niet openwaaien of dat een hond deze evensnel open kan maken.
Daarbij houden we secuur bij hoeveel er in gaat en hoeveel er gegeten is, waar er nog ligt en waar alles weg is.
Opzich komen de oppas honden al nooit in een hok/voerportaal en daarbuiten eigenlijk ook nooit echt in de buurt van die kisten. Maar Joepie, Sissy en Chasey weer wel. ja niet in het hok dan he( wel eens

Ik had nooit gedacht dat Chasey aan die kisten zou komen, want hij heeft er in al die jaren nog nooit naar om gekeken( we komen er nu al ruim 3 jaar, vanwaar al minstens 2 jaar dagelijks)
Ik hoop dat ik jullie niet al te veel heb laten schrikken en dat iemand ( Tannetje ? ) mij wat kan vertellen. In mijn schoolboeken staat helemaal nada noppes.